هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ورود ممنوع! استخر در دست تعمیر است

ورود ممنوع! استخر در دست تعمیر است



مدت ‌ها است که افراد مخصوصاً بچه ها منتظر شروع فصل تابستان و آغاز تعطيلات هستند تا به تفريح و ورزش بپردازند. در ميان همه ي ورزش‌ ها و تفريحات نيز هميشه شنا کردن و رفتن به استخرها يکي از مهم ‌ترين اولويت ‌هاي آن ها است.

به گزارش هفته نامه افق کویر باخبر شدیم استخر شنا آهنشهر در تابستان سال جاری تعطیل است. برای پیگیری این موضوع گفتگویی با رییس اداره ورزش و جوانان بافق همچنین مسئول واحد ساختمان و نظارت شرکت سنگ آهن انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

رییس اداره ورزش و جوانان بافق گفت: استخر تربیت بدنی فعال است و اماکن ورزشی بر اساس قانون واگذار بخش خصوصی می شود یا هیأت های ورزشی و باشگاهها.

آتش افروز افزود: امسال استخر بافق تا برج 6 یا 7 در اختیار باشگاه سنگ آهن است و سانس هم برای عموم و هم برای باشگاهها و شرکت ها دارد.

در ادامه دهقان مسئول واحد ساختمان و نظارت شرکت سنگ آهن در این باره گفت: برای تعمیر استخر باشگاه آهن کارشناس جهت بازدید آمده و کارشناسان دیگری هم قرار هست از استخر بازدید کنند تا به جمع بندی نهایی درمورد هزینه برسیم.

وی افزود: استخر در حال ارائه خدمات به همشهریان بود، ولی جدیداً مشکل جدی شده و اگر قرار بود از استخر بهره برداری شود خطرناک بود و از آنجایی که امنیت جانی مردم مهمتر از شنا کردن است مجبور شدیم استخر را تعطیل کنیم.