هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ورود فرمانداری به ساخت مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی

ورود فرمانداری به ساخت مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی



به گزارش هفته نامه افق کویر،جواد فلاح" رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بافق؛ در نشست کارگروه توسعه شهرستان بافق که صبح روز یکشنبه، مورخ ۵ مردادماه، در سالن اجلاس آیت ا… شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری بافق با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری، برخی از رؤسای ادارات و نهادها، دادستان بافق و دیگر مسئولین برگزار شدگفت: ساخت مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی تاکنون ۴۸ درصد تاکنون پیشرفت فیزیکی داشته و این پروژه از محل تنش آبی؛ شرکت مهندسی آب و فاضلاب آبی کشور تامین اعتبار شده است.
وی افزود: در خصوص ساخت مخزن، برای پیمانکار قرارداد و اسناد خزانه در نظر گرفته شده است. اکنون؛ با مشکل پرداخت روبرو شده و در این زمینه به ۱۷۰ تن میلگرد برای تکمیل مخزن نیاز است.
خبرنگار هفته نامه افق کویر پس از گذشت ۴۰ روز از این گفتگو، جهت پیگیری این موضوع، صبح روز سه شنبه، ۱۸ شهریورماه گفتگویی تلفنی با "جواد فلاح" رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان بافق انجام داده است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا ۱۷۰ تن میلگرد جهت ساخت مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی تأمین شده است یا خیر؟ گفت: روز گذشته به همراه فرماندار بافق از مخزن بازدید صورت گرفت و فرماندار جهت تأمین و انجام بخشی از کار قول مساعدت داد.
رییس اداره آبفا بافق در زمینه اجرای طرح شیرهای آب الکترونیکی افزود: این اقدام در شهرک مناجات انجام و ممبران دستگاه آب شیرین کن جنب اداره پست به علت وضعیت نامناسبی که برخوردار بود؛ تعویض گردیده است.

الهام نصیرزاده|