هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ورود بزرگترین تجهیز طرح خطوط فرآوری به سایت شرکت سنگ آهن بافق

ورود بزرگترین تجهیز طرح خطوط فرآوری به سایت شرکت سنگ آهن بافق



به گزارش روابط عمومی شرکت سنگ آهن بزرگترین تجهیز طرح خطوط فرآوری سه شنبه، 24 تیرماه، وارد شهرستان بافق و به سایت مرکزی شرکت منتقل شد.
مدیر طرح اصلاح خطوط فرآوری چغارت و سه چاهون طی گفتگوئی کوتاه با اشاره به اینکه هدف اصلی پروژه اصلاح خط فرآوری افزایش عیارآهن و کاهش ناخالصی های آن می باشد گفت: در این پروسه عیار متوسط محصول نهایی به ۵/۶۷درصد وفسفر آن به کمتر ۵%  درصد می رسد که با اجرای این طرح ضمن افزایش تولید تا (سه میلیون ودویست وپنجاه هزارتن) که بخش اعظم تأمین خوراک طرح کارخانه گندله سازی را تامین خواهد نمود، در واقع گامی در جهت تکمیل چرخه صنعت فولاد کشور می باشد .
ایرج آقا جانی در ادامه تصریح کرد: درجهت ساخت و راه اندازی این طرح، بخش اعظم تجهیزات آن شامل آسیاب گلوله ای- پمپ اسلاری، هیدروسیکلون می باشد که ساخت خارج کشور ( اروپایی ) است و بخش دیگر آن ساخت داخل می باشد وبزرگترین تجهیز آن آسیای گلوله با بیش از۱۰۰تن وزن می باشد که طراحی وساخت آن انجام گردیده وخوشبختانه به سایت شرکت سنگ آهن حمل گردید و سایر تجهیزات خارجی نیز مراحل آخر ساخت را طی می نماید که بزودی نیز آماده حمل می باشد .
به گفته این مدیر پروژه بخشی از تجهیزات از جمله جداشده های مغناطیسی وریجکت هاپر وتانک توزیع کننده مواد نیز  ساخته و در قالب پروژه زود هنگام اجرا گردیده است .