هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ورزش گذرگاه موفقیت دختران بافقی

ورزش گذرگاه موفقیت دختران بافقی


بانوی ورزشکار نمونه :

مدال‌آور مسابقات تفنگ بادی دانشجویان کشور گفت: به ورزشکاران به‌ویژه بانوان ورزشکار یزدی توصیه می‌کنم برای رسیدن به هدفشان هرگز ناامید نشوند. 
فرزانه حاجی‌حسنی مدال‌آور مسابقات تفنگ بادی دانشجویان کشور در مصاحبه با خبرنگار یزدبانو با اشاره به اهمیت ورزش برای بانوان اظهار کرد: من در اردیبهشت‌ماه سال 77 در خانواده‌ای ورزش دوست در شهر بافق متولد شدم و خوشبختانه ورزش برای من یک امرِ پراهمیت خانوادگی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت ورزش در کنار تحصیل و تذهیب افزود: به نظر من خانواده برای رسیدن به موفقیت در هر عرصه اساسی‌ترین نقش را به‌عنوان حامی و مشوق ایفا می‌کنند و خوشبختانه خانواده‌ام از کودکی من را برای رفتن به کلاس‌های ورزشی تشویق می‌کردند.
تیرانداز برتر استان در سال 96 با بیان اینکه دانشجوی سال دوم رشته بهداشت عمومی هستم تصریح کرد: از همان سال اول دانشگاه مطلع شدم کلاس‌های ورزشی مختلفی از سوی خود دانشگاه برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها تیراندازی بود و علاقه من برای تجربه کردن تیراندازی مرا به‌سوی این رشته ورزشی کشاند.
حاجی‌حسنی با بیان اینکه رشته تیراندازی در بافق نیست عنوان کرد: برای اولین بار که دست به تفنگ شدم پس از یکی دو جلسه علاقه زیادی به تیراندازی با تفنگ بادی پیدا کردم و سعی کردم در همین رشته ورزشی ماندگار شوم.
مدال‌آور مسابقات تفنگ بادی دانشجویان کشور با اشاره به تمرین‌های یک‌ساله‌اش در رشته تیراندازی با تفنگ بادی خاطرنشان کرد: در مدت این یک سال موفق شدم جایگاه اول مسابقات انفرادی و مقام اول مسابقات تیمی تیراندازی با تفنگ بادی استان یزد و همچنین مدال برنز رقابت‌های تیمی تفنگ بادی المپیاد دانشجویان کشور را کسب کنم.
حاجی‌حسنی گفت: مطمئناً عامل هر موفقیت در هر عرصه ابتدا توکل به خدا است و اینکه باور داشته باشی در همه مراحل مسیر موفقیت نظر خداوند از تو دور نیست و البته باید دل در گرو کار داشت تا با پشتکار زیاد و بهره‌گیری از تجارب اساتید خوب بتوان به موفقیت رسید که جا دارد از همراهی و همت بلند استاد مختاری در راه رسیدن به موفقیتم تشکر و قدردانی کنم.
بانوی ورزشکار یزدی با بیان اینکه اگر علاقه باشد عطش انسان به کارش بیشتر می‌شود ابراز کرد: با توجه به اینکه به رشته تیراندازی علاقه‌مندم هرگز این رشته را ترک نمی‌کنم و با امید و انگیزه بیشتر این راه را ادامه می‌دهم و به ورزشکاران به‌ویژه بانوان ورزشکار یزدی توصیه می‌کنم برای رسیدن به هدفشان هرگز ناامید نشوند و همت و پشتکار داشته باشند چراکه تجربه ثابت کرده هیچ مسیر موفقیتی برای بانوان بسته نیست.
وی ادامه داد: توصیه می‌کنم دختران یزدی به ورزش اهمیت بیشتری بدهند و حتماً در یک‌رشته ورزشی فعال باشند چراکه به نظر من راه رسیدن به هر موفقیت از گذرگاه تندرستی می‌گذرد و ورزش ضامن تندرستی و سلامتی است.