هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

واگذاری 1500 متر زمین برای بازارچه میوه و تره بار

واگذاری 1500 متر زمین برای بازارچه میوه و تره بار



الهام نصیرزاده|به گزارش هفته نامه افق کویر، داود پورامینی، مسئول دفتر فنی شهرداری بافق درباره احداث بازارچه میوه و تربار گفت: طبق موافقتی که از جانب بنیاد مسکن شهرستان بافق صورت گرفته نزدیک به 1500 متر زمین واگذار شده؛ اما با توجه به اینکه شهرداری متراژ بیشتری را درخواست کرده بود قرار شده طرح توجیهی از سوی شهرداری آماده و ارائه شود تا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متراژ بالاتری را واگذار کند.
وی افزود: فعلاً برای شروع کار قصد داریم از همین متراژ 1500 متر کار و فعالیت را شروع کنیم؛ چراکه واگذاری متراژ بالاتر،چند ماهی زمان می برد.
شایان ذکر است؛ دی ماه سال گذشته ولی ا... رنجبر در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: زمین برای احداث بازارچه میوه و تره بار به شهرداری بافق واگذار شده است و بخش خصوصی نیز اعلام آمادگی کرده تا بابت ساخت این بازارچه 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری کند.
این مسئول اظهار کرد: در خصوص تسریع در ساخت این بازارچه، برنامه ریزی شده تا زمینی به وسعت یکهزار و 800 متر مربع به سرمایه گذار واگذار شود. 
وی اظهار امیدواری کرد به همت شهردار ی و با انعقاد قرارداد و همکاری با بخش خصوصی نخستین میدان و بازارچه میوه و تربار، حداکثر تا 20 ماه آینده به بهره برداری برسد.
رییس صنعت، معدن و تجارت بافق خاطرنشان کرد: احداث این میدان و بازارچه تحولی شگرف در خصوص عرضه میوه و تره بار ایجاد خواهد کرد که مسلماً جلب رضایت مردم این شهرستان را به دنبال دارد.
رنجبر یاد آور شد: اداره صنعت، معدن و تجارت نیز تمام تلاش خود در این رابطه انجام خواهد داد تا این موضوع مهم به سرانجام برسد.