هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

هیچ گاه به بن بست نخورده ام

هیچ گاه به بن بست نخورده ام



اکرم عباسی| به گزارش هفته نامه افق کویر، این روزها خوش حسابی با توجه به شرایط زمانی و مکانی یکی از نایاب ترین خصلتهایی است که می توان در بین افراد جستجو کرد، حتی مهمترین ارگان شهر و استان برای پرداخت حق اشتراک یکسال گذشته خود به تماسها و فاکتورهای ارسالی توجه ای نمی کند و برای این مبلغ ناچیز نفس حسابدار را می گیرد. زمانیکه فرد 76 ساله ای پله های هفته نامه را زیر پا می گذارد تا به رسم سالهای گذشته سر موعد مقرر حق اشتراک خود را پرداخت کند خبرنگار هفته نامه را بر آن داشت تا گفتگویی با وی انجام دهد. 
افق کویر: لطفاً خودتان را معرفی کنید:
"سیدمحمود طباطبایی" متولد1318 هستم، کارمند بازنشسته سنگ آهن قسمت حسابداری صندوق و مسئول بایگانی حسابداری.
افق کویر: چند سال است که مشترک هفته نامه هستید؟ 
3 سال است. 
افق کویر: در همه کارهایتان خوش حساب و منظم هستید؟
کارهایم را همیشه در دفترچه یا سررسیدی یادداشت می کنم و 20 الی 25 هر ماه آنها را بازبینی می کنم. خاطرم هست زمانیکه بازنشسته نشده بودم کارگزینی قرار گذاشته بود که طباطبایی هرگز دیر سر کار حاضر نمی شود، یک روز که تأخیر داشتم علت را جویا شدند و گفتند: چرا یکساعت دیر آمدی؟ آن روز برای آزمایش خون رفته بودم و یکساعت دیر آمدم. همیشه زودتر می‌رفتم و دیرتر از همه برمی گشتم.
افق کویر:برای این وقت شناسی در کار، تقدیر و تشکر از شما شد؟
 بله. چند تقدیر و تشکر در پرونده ام دارم.
افق کویر: این رفتار شما چه تأثیری در زندگی شما داشته است؟
هیچ وقت به بن بسته نخورده ام و احترامی که در بین مردم دارم خیلی از رؤسا قدیمی ندارند، حتی افراد صدایم می کنند و جویای احوالم می شوند. 
افق کویر:چه توصیه ای به جوانان دارید؟ 
رفتار و اخلاق خوب داشته باشند، جواب مردم را درست بدهند و مردم را ناراضی نگه ندارند. هیچ وقت در حیطه کاری ام به مردم نه نگفتم و هر وقت به من مراجعه کردند، حتی مربوط به من نبوده آنها را راهنمایی کرده ام.  
افق کویر:نظرتان را درباره هفته نامه بیان‌کنید؟ 
بسیار خوب و راضی هستم. کمی و کاستی ندارد؛ اگر زمانی هم دیر به دست مشترکین رسیده مشکل از پست بوده. بیشتر سرمقاله و اخبار روزانه را در هفته نامه پیگیری می کنم.