هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

هیج مدیری حق توقف پروژه‌های ملی و استانی را ندارد

هیج مدیری حق توقف پروژه‌های ملی و استانی را ندارد



به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداری يزد، جلسه ديدار با فرمانداران شهرستان های مختلف استان با حضور استاندار يزد، معاونان استاندار و مديركل حوزه استاندار در سالن زنده ياد حميديا استانداری برگزار شد.
«سيدمحمدرضا سيدحسينی» در اين جلسه با بيان اينكه خط انتقال آب به استان فقط برای آب آشاميدنی مردم است بيان كرد: مديريت مصرف آب به ويژه در دستگاههای اجرايی و نهادهای دولتی بايد در دستور كار و مورد توجه ويژه قرار گيرد. 
وي ادامه داد: با توجه به ميزان بارندگي و خشكسالی متوالي سال هاي اخير ديگر كشت و برداشت محصولاتی مانند گندم وجو معنی ندارد وتنها بايد با چنگ و دندان باغ های موجود استان را حفظ و نگهداری كنيم .
 سيدحسينی افزود: لازم است براي صرفه جويی در مصرف آب در حوزه كشاورزی، صنعت و آب آشاميدنی روش و برنامه مناسبی داشته باشيم و فرهنگ مديريت مصرف آب را در جامعه نهادينه كنيم .
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پايان سخنان خود با بيان اينكه پروژه های عمرانی در استان بايد با تعامل تمام دستگاههای شهرستانی واستانی به بهره برداری برسند تصريح كرد : هيچ دستگاه يا مديری در شهرستان حق متوقف كردن پروژه هاي ملی و استانی را در منطقه خود ندارد واگر چنين اتفاقی افتاد با دستگاه يا مدير مربوط در چارچوب قانون برخورد خواهد شد. 
گفتني است در ابتدای اين جلسه معاونان استاندار، انتظارات خود از فرمانداران و برنامه هاي دولت تدبير واميد در استان را بيان كردند و هريك از فرمانداران به ارائه گزارشی از فعاليت های انجام شده در حوزه مديريت خود و اولويت های كاری و برنامه های سال جاری پرداختند و بر اجراي برنامه ها بر اساس تحقق سياستهای اقتصاد مقاومتی تاكيد كردند.