هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

هوویم به من فخر میفروخت من هم او را کشتم

هوویم به من فخر میفروخت من هم او را کشتم



 
آنا| زن میانسال به خاطر حسادت، هوویش را به قتل رساند و مدعی شد که قتل توسط همسرش صورت گرفته است. تحقیقات بازپرس جنایی راز این قتل را برملا ساخت.
اوایل فروردین امسال، زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و از قتل هوویش توسط همسرش خبر داد. به دنبال این خبر بازپرس احمدی نژاد به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. زن میانسال که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود، به بازپرس جنایی گفت: شوهرم سه زن دارد و من به همراه یکی از هووهایم در یک ساختمان زندگی می کنم.
 صبح امروز صدای گریه نوزاد هوویم را شنیدم و وقتی به آپارتمان او آمدم، بدن بی‌جان او را کنار نوزادش دیدم. قاتل او همسرم است، هوویم مدام بهانه گیری می‌کرد و از شوهرم درخواست مبل و طلا و جواهر داشت. فکر می‌کنم؛ دوباره آنها سر همین موضوع باهم درگیر شده و همسرم او را به قتل رسانده است.
با اظهارات این زن، از آنجا که شوهر مقتول ناپدید شده بود، این فرضیه که او عامل جنایت است قوت گرفت و دستور بازداشت وی صادر شد. درحالی که تحقیقات برای دستگیری همسر مقتول ادامه داشت، در شاخه دیگری از تحقیقات بازپرس جنایی متوجه شد که زن میانسال با هوویش اختلاف شدید داشته و شب قبل از جنایت باهم درگیر شده‌اند. از سویی او صبح روز حادثه با همسرش تماس گرفته و از قتل هوویش خبر داده است.همچنین بررسی‌ها نشان می‌داد همسر مقتول ساعتی زودتر از زمانی که زن میانسال ادعا می‌کرد خانه را ترک کرده است.
تمام این مدارک حکایت از آن داشت، که زن میانسال واقعیت را بیان نمی‌کند. به همین دلیل بار دیگر تحقیق از هووی میانسال صورت گرفت و او این‌بار به جنایت اعتراف کرد و گفت:از وقتی شوهرم با هوویم ازدواج کرده بود، دیگر به من اهمیتی نمی‌داد. من همسر اول او بودم اما او همه فکرش پیش همسر سومش بود و هوویم مدام با نشان دادن چت‌هایش با شوهرم به من فخر می‌فروخت.
او ادامه داد: همین باعث شده بود که نسبت به هوویم حسودی کنم و روز حادثه سراغش رفتم و درست زمانی که حواسش به من نبود، به او حمله و وی را خفه کردم. همسرم در سیستان و بلوچستان پرونده داشت، زمانی که از این ماجرا با خبر شد، ترسید. او می‌ترسید زمانی که در رابطه با این جنایت تحقیق می‌کنند، به خاطر اتهامی که در سیستان و بلوچستان داشت، دستگیر شود. ترس از دستگیری باعث شد تا او متواری شود و من تصمیم گرفتم جنایت را به گردن او بیندازم چرا که نمی‌توانست هیچ دفاعی از خود کند.به‌دنبال اظهارات زن جوان او به اتهام قتل عمد بازداشت شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.