هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

همدلی و همزبانی، مهمترین نیاز تحقق شعار امسال است

همدلی و همزبانی، مهمترین نیاز تحقق شعار امسال است



استاندار یزد با اشاره به ضروت ایجاد وحدت و همبستگی اقشار مختلف جامعه در راستای تحقق شعار امسال، گفت: همدلی و همزبانی، مهمترین نیاز تحقق شعار امسال است.
  ایسنا|‌« سید محمد میرمحمدی» در بيست و دومين گردهمايي فارغ‌التحصیلان سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان استان یزد با اشاره به حضور پرشور مردم استان يزد در انتخابات سال گذشته، اظهار کرد: مردم نقش مهمی در تثبیت ارزش‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف ایفا می کنند.
وی مردم استان یزد و ملت ایران را ملتی هوشيار، دوستدار نظام و مقام معظم رهبري و داراي رشد و بلوغ بالاي سياسي دانست و بیان کرد: حضور گسترده و مشاركت بالاي اقشار مختلف جامعه در برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی حامی مستحکم برای انقلاب و نظام اسلامی ایران است.
استاندار با اشاره به استقبال پرشور اقشار مختلف مردم یزد از سفر رئیس جمهور به استان یزد، گفت: استقبال بی‌نظیر و آگاهانه مردم استان از دکتر «حسن روحانی»، نشانه محبوبیت دولت تدبیر و امید در استان یزد بوده و است.
وي شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری مشخص شده است را نشانه حساسیت بالای مسئله اقتصادی در شرایط فعلی کشور دانست و بیان کرد: همدلی و همزبانی از جمله مهمترین راهکارهای تحقق شعار امسال است.
میرمحمدی با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه‌های همبستگی و وحدت کلمه بین اقشار مختلف جامعه، تصریح کرد: عزت مسئولان نظام در ارتباط با مردم است و اين كه مردم مقام معظم رهبري و مسئولان نظام را عزيز بدانند، اين به نفع نظام است.