هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

همایش پیاده‌روی

همایش پیاده‌روی



همایش پیاده‌روی خانوادگی دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
جمعی از دانشجویان، کارکنان و استادان این واحد به همراه خانواده های خود از محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه تا سالن ورزشی واحد بافق اقدام به پیاده‌روی کردند.
دکتر حسینعلی لازمی _ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق _ در این همایش گفت: « امسال به مناسبت 31 اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد خجسته امام زمان (عج) با همت تربیت بدنی دانشگاه، همایش پیاده روی ویژه دانشجویان، کارکنان و استادان این واحد به همراه خانواده های آنان برگزار شد».
لازمی هدف از اجرای چنین برنامه هایی را ترویج فرهنگ ورزش و تحرک در بین افراد جامعه و دانشگاهیان دانست و  گفت: «برگزاری این همایش‌ها در بالا بردن شور و نشاط، ترویج ورزش همگانی در بین دانشجویان، دانشگاهیان و سایر اقشار جامعه نقش بسزایی دارد ».
در پایان این همایش نیز پس از اجرای برنامه اسکیت سواری توسط نونهالان بافقی، جوایز متنوعی چون دوچرخه، لوازم و البسه ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان در این مراسم اهدا شد