هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

هدف از اعزام تکواندوکاران کسب تجربه و مهارت است

هدف از اعزام تکواندوکاران کسب تجربه و مهارت است



به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو شهرستان بافق هفته اول لیگ نونهالان و خردسالان استان یزد به میزبانی هیات تکواندو استان و با حضور 13 تیم در سالن شهدای معلم یزد برگزار گردید .
بر این اساس در رده خردسالان تیم آینده سازان هیات تکواندو بافق با نتیجه 7بر2 تیم هیات تکواندو بافق را شکست داد و تیم نخبگان هیات تکواندو بافق 8بر2 از سد کاشی شیرکوه یزد گذشت .
و در رده نونهالان نیز نخبگان هیات تکواندو بافق 6 بر4 مقاومت یزد را پشت سر گذاشت و آینده سازان تکواندو بافق 7 بر2 آموزش پرورش یزد را مغلوب کرد .
شایان ذکر است در این دوره از مسابقات 5 تیم از شهرستان بافق حضور دارند که این نوید آینده ای درخشان را برای ورزش تکواندو شهرستان بافق در پیش دارد.
در این راستا محمدرضا فتاحی بخشدار مرکزی و رئیس هیات تکواندو شهرستان بافق اساس  اعزام کلیه ورزشکاران تکواندو کار را در قالب 5 تیم به مسابقات قهرمانی استان کسب تجربه و ارتقای مهارت، افزایش رو حیه و تخلیه فشار روانی برای همه ورزشکاران  اعلام نموده و اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نه چندان دور شاهد افتخارآفرینی این ورزشکاران با حمایت مسئولین در سطح ملی و بین المللی باشیم.