هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

نمایندگان مجلس باید برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی داشته باشند

نمایندگان مجلس باید برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی داشته باشند


امام جمعه یزد:

امام جمعه یزد گفت: نمایندگانی که طی این دوره به مجلس راه می‌یابند باید برنامه ریزی و اولویت‌بندی داشته و تلاش جدی برای رفع مشکلات معیشتی مردم و حل مسائل اقتصادی را مدنظر قرار دهند. 
به گزارش خبرنگار مهر، آیت ا... محمدرضا ناصری در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه یزد اظهار داشت: نمایندگان مجلس و منتخبین مردم موظف هستند در مسیر تحکیم مبانی اسلام و تحقق اهداف نظام اسلامی حرکت کنند و با رفع مشکلات موجود، زمینه رشد کشور در تمامی عرصه ها را فراهم سازند.
وی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دهم در روز دهم اردیبهشت ماه جاری و آغاز فعالیت های تبلیغی نامزدهای نمایندگی بیان داشت: کاندیداها در تبلیغات خود باید رعایت مسائل اخلاقی را داشته و از تخریب دیگری خودداری کنند و به جای تخریب گری، برنامه های خود را برای مردم تبیین کنند.
ناصری گفت: نمایندگان منتخب مردم در دور اول و همچنین دور دوم انتخابات نباید خود را متعلق به هیچ جناحی دانسته و تنها منافع جناح خود را در نظر بگیرند بلکه آنها باید خود را موظف در برابر تمام مردم و کسانی که به آنها رای داده اند بدانند و در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ایام معنوی اعتکاف و حضور گسترده مردم در این آئین معنوی افزود: حضور گسترده جوانان یزد در مراسم اعتکاف قابل تحسین است و امیدواریم همه معتکفین از برکات این ایام در تمامی سال بهره مند شوند.
ناصری اظهار داشت: اگر تربیت دینی به نحو مطلوب انجام گرفته باشد تهاجم فرهنگی نمی‌تواند روی جوانان ما اثرگذار باشد بنابراین باید به جای اینکه تنها به فکر مقابله با تهاجم فرهنگی باشیم اندکی نیز به فکر تقویت آموزه‌های دینی در میان کودکان و نوجوانان خود باشیم تا در سنین جوانی با مشکل مواجه نشوند.
امام جمعه یزد با اشاره به اهميت آئین معنوی اعتكاف گفت: خداوند به دوستدارانش و کسانی که برایش بندگی می کنند انس با قرآن و نماز، خانواده خوب و فرزندان سالم را وعده داده که معتکفین و کسانی که همواره بندگی خداوند را به جای می آورند از این نعمت ها برخوردار می شوند.