هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

نفت بافق از لحاظ کیفی مشکل خاصی ندارد

نفت بافق از لحاظ کیفی مشکل خاصی ندارد



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر؛ طی تماس ها و مراجعات مکرر همشهریان به دفتر هفته نامه افق کویر خبرنگار این هفته نامه را بر آن داشت تا به سراغ توزیع کنندگان این فرآورده برود و در این خصوص گزارشی تهیه نماید:
ناصر سروش مسئول جایگاه پمپ بنزین سروش گفت: مراجعه مردم و شکایت آنان در خصوص کیفیت بد نفت زیاد بوده است و پیگیر موضوع هستم.
 در ادامه ماشاا... طالعی یکی دیگر از توزیع کنندگان فرآورده های نفتی افزود: چهل و دو سال هست که به این کار مشغول هستم، اما تاکنون با چنین کیفیتی در مورد این فرآورده روبرو نشده‌ام. نفت وقتی به داخل بیست لیتری ریخته می شود کف می کند و رنگ آن زرد می‌باشد. نفتی که الآن در دسترس مردم هست را آزمایش کنند؛ آیا قابل سوخت در چراغ هست؟!! بعد از یک هفته انتظار نفت بی کیفیت به بافق رسیده و این وضعیت را داراست.
 عباسعلی پورمحمدعلی سرپرست روابط عمومی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران(منطقه یزد) بیان نمود: رنگ نفت کمی حالت زرد رنگ دارد، اما از لحاظ کیفی مشکل خاصی ندارد و طبق استاندارد‌های نفت بوده است. واحد کنترل کیفیت تأیید نموده شخصاً از نزدیک نفت را مشاهده ننمودم. برای پیگیری بیشتر به بافق سفر خواهم کرد.