هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

نظارت بر لیگ برتر هندبال افزایش یابد

نظارت بر لیگ برتر هندبال افزایش یابد


سرمربی تیم هندبال سپاهان در گفت‌وگو با تسنیم:

مجید رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به نخستین تمرین تیمش در سال جدید اظهار داشت: تمرینات تیم هندبال سپاهان برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال از عصر روز 8 فروردین ماه و پس از 10 روز استراحت آغاز شد.
وی افزود: امروز به جز خضر‌النحاس بازیکن لبنانی که برای تعطیلات به کشورش سفر کرده و فردا به تمرین اضافه می‌شود و عباس حسن‌زاده که  اردوی تیم ملی ساحلی را همراهی می‌کند، تمام بازیکنان تیم با شرایطی خوب حضور داشتند.
سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به شرایط محمدمهدی عسگری بازیکن مصدوم این تیم گفت: وضعیت عسگری در حال حاضر مشخص نیست و منتظر نتیجه MRI این بازیکن هستیم تا زمان و شرایط جسمی وی برای حضور در تمرینات مشخص شود. وی به آخرین بازی این تیم در سال 93 در برابر سنگ آهن بافق اشاره و بیان کرد: در آن بازی ما به حاشیه بازی و عملکرد ضعیف ناظران باختیم تا جایی که 4 بار این بازی به دلیل پرتاب ترقه و حرکات تماشاگران سنگ آهن به ویژه در لحظاتی که تیم ما چند امتیاز پیش می‌رفت، متوقف شد. رحیمی‌زاده تصریح کرد: این مسائل در حالی اتفاق افتاد که بر اساس قوانین اگر یک بار در بازی به ویژه از سوی تماشاگران خللی ایجا شود یا بازی نیمه‌کاره اعلام و یا تصمیم دیگری براساس تشخیص ناظران اخذ می‌شود که متاسفانه هیچ واکنشی از سوی داوران و ناظران مشاهده نشد. وی با بیان اینکه مراتب اعتراض سپاهان پیرامون حواشی این بازی به فدراسیون ارسال شده است، خاطرنشان کرد: ما منتظر اعلام نتیجه کمیته انضباطی هستیم اما این مسائل علاوه بر اینکه تمام زحمات ما را هدر داد و تیم از رده دوم به چهارم سقوط کرد، روح ورزش را نیز خدشه‌دار می‌کند و مایه تاسف است. سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: در نخستین دیدار خود در سال جدید بازی سختی برابر ثامن‌الحجج مشهد داریم که البته زمان این بازی به طور دقیق مشخص نشده و به نظر می‌رسد به دلیل جلسه مربیان در فدراسیون تاریخ اعلام شده از قبل هم تغییر کند.