هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

نباید در امر خصوصی‌سازی کاری کرد که دست دولت و ملت را خالی کنیم

نباید در امر خصوصی‌سازی کاری کرد که دست دولت و ملت را خالی کنیم


نباید در امر خصوصی‌سازی کاری کرد که دست دولت و ملت را خالی کنیم

به گزارش خبرنگار یزدرسا، آیت ا... محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: دلیل تقدس امام خمینی (ره) جایگاه ایشان بوده و آن الگو دینی بودن امام برای ماست.
وی ادامه داد: ما یابد الگو و مرشدی وصل باشیم تا برنامه ها و کارهایمان را از او یاد بگیریم و او نیز وصل به خدا باشد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: هرچند اعمال امام خمینی(ره) در بیست سال مراودت با ایشان نشان از طِلق عصمت امام برای بنده دارد ولی اگر در عصمت هم شکی باشد باید ولایت فقیه را بعنوان یک متخصص دینی در امر حکومت مورد تبعیت قرار داد.
وی با قیاس دکتری بعنوان الگوی درمانی جسم اذعان کرد: همان گونه که دکترها عصمت ندارند و ممکن است با درمان نابجا باعث مرگ بیمار شوند ولی هرگز هیچکس قداست دکتری را زیر سوال نمی برد.
ناصری با بیان دسیسه دشمن در نابودی الگوی اللهی و قرار دادرن الگوی خود عنوان کرد: زمینی چینی دشمن برای ترور شخصیت های حاکمان دینی از پیامبر(ص) تا اهل بیت(ع) در جهت دوری مردم از الگوهای اللهی صورت پذیرفته و امروز این دسیسه برای ولایت فقیه برنامه ریزی شده است.
وی افزود: بعضی ها نگویند چرا امام(ره) را قدیس می کنید، خیر امام خمینی باید برای همیشه مقدس و نام و سخنان ایشان زنده باشد تا دسیسه دشمن شکسته و مردم از حول مرشدان و الگوی اللهی جدا نشوند.
امام جمعه یزد با اشاره به مراقبت های رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: مراقبت های مقام معظم رهبری در برابر دسیسه های دشمن باعث حراست جایگاه ولایت فقیه در بیست سال گذشته شده است.
وی خطاب به مسئولین کشور تاکید کرد: امروز مسئولین کشور به جای کشمکش ها و برنامه ریزی برای پیروزی دوست و گروه و هم حزبی خود و حزب بازی همه متحد و پشت سر ولایت فقیه به کمک رئیس جمهور شتافته تا به پیشرفت کشور یاری و جلوی تهدیدات دشمن را بگیریم.
فروش مواد خام معدنی، خصوصی سازی، بانک ها و مسئله آب صدر مسائل اقتصاد مقاومتی
آیت الله ناصری در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: خصوصی سازی ، بانک ها ، فروش مواد خام معدنی و بحث آب از جمله مسائل مهم امروزاقتصاد مقاومتی است.
وی با اشاره به خطر فروش مواد خام معدنی بیان کرد: فروش مواد خام معدنی از جمله سنگ آهن خام به ثمن بخص ظلمی آشکار نسبت به مملکت و ملت است.
امام جمعه یزد در خصوص مسائل خصوصی سازی اظهار کرد: نباید در  امر خصوص سازی کاری کرد که دست دولت و ملت را خالی کنیم.
وی همچنین در باره موضوع آب نیز هشدار داد: باید نسبت به آب های استان چاره اندیشی و برنامه ریزی صورت گیرد تا دچار مشکلات آتی نشویم.