هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

نارضایتی بانوان ورزشکار از کمبود امکانات در مجتمع ورزشی آزادگان بافق

نارضایتی بانوان ورزشکار از کمبود امکانات در مجتمع ورزشی آزادگان بافق



هما السادات رضوی| به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، برای اولین بار در شهرستان بافق یکدوره کلاس مربیگری درجه 3 رشته تنیس روی میز بانوان برگزار شد. در این دوره آموزشی 15نفر از بانوان شهرستان حضور داشتند. دوره آموزشی مربیگری درجه سه باهمکاری هیات تنیس روی میز، شهرداری بافق و همچنین روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی شهرستان با حضور مریم سرپوش مربی بین المللی، برگزار شد.  این دوره کلاس مربیگری از تاریخ17/06/94 تا تاریخ 20/06/94 درمجتمع آزادگان شهرستان بافق برگزار شد و در تاریخ جمعه 20/06/94 اختتامیه این دوره کلاسها برگزار گردید.
سید علی نوروززاده، شهردار بافق  در این مراسم پیرامون ورزش بانوان گفت: در مورد احداث پارک بانوان عملیات اجرایی آن شروع شده است که با یک پیمانکار خوب تا پایان سال جاری قرارداد بسته ایم که پارک بانوان را تکمیل کند و در ابتدای سال 95 قابل استفاده بانوان باشد .
وی افزود: در درباره کمک به محیط های ورزشی در سطح شهرستان شهرداری غیر از سرفصلهای بودجه ای که دارد و ردیف هایی که باید هزینه کند سر فصل های یک الی دو ردیف بودجه ای دارد که می تواند قانوناً کمک کند به محیط های مختلفی اعم از فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و احیانا محرومین که نیاز به کمک دارند و در وظایف شهرداری است عمده این کمکها در سال های گذشته و هم اکنون شده و ان شاا... در آینده سمت و سو داده شده به سمت محیط های آموزشی و فکر می کنم حق است. به هر حال عمده شهروندان در این مجموعه قرار گرفته اند که یا دانش آموز هستند و یا از فرهنگیان. 
نوروززاده تصریح کرد:کمبود های خیلی زیادی در محیط های آموزش و پرورش و مدارس وجود دارد که هر کجا هم که ما حضور داشتیم مشکلات زیادی مطرح می کنند؛ ولی این کمبود ها و محرومیت شامل همه شهر هاست و بیشترین توقع که عموم مردم دارند در مورد شهرداری ساختن شهر است.
انشاا... بتوانیم در کنار آموزش و پرورش و در بحث محیط های ورزشی و هم در مورد محیط های مدارس رسیدگی کنیم.
در ادامه یکی از بانوان حاضر در سالن از کفپوش نامناسب، عدم وسیله گرمایشی و سرمایشی و نبود امکانات ورزش تنیس روی میز در سالن ابراز نارضایتی کرد.
شهردار در جواب به این ورزشکار گفت: در مورد کفپوش و گرمای زیاد سالن و امکانات جانبی و...در کل بعضی از شرکت هایی وجود دارند و یا شرکت های نوسازی هستند که برای کمک دستشان بازتر است که ما هم در کنار آنها سعی می کنیم تا حد امکان کمک کنیم و این کار را هزینه نمی دانم. انشا ا... باعث شود که محیطی شاداب و با نشاط برای شما و  همه شهروندان عزیز فراهم بیاید.
یکی دیگر از بانوان ورزشکار و فرهنگی خطاب به شهردار گفت: مدارس راهنمایی و دبیرستان برای ورزش از سالن های ورزشی استفاده می کنند؛ ولی در مقاطع دبستان که بچه ها در حیاط مدرسه بازی و ورزش می کنند بیشترین آسیب را متحمل می شوند که در صورت امکان کفپوش مدارس را رسیدگی کنید.
شهردار در این باره تصریح کرد: در سالهای اخیر و هم اکنون در این خصوص کمک می شود؛ ولی چون حجم کار زیاد است و همینطور که حجم کاردر مدارس بالا است در شهر هم خیلی زیاد است که اگر شهرداری شبانه روز هم کار کند کمتر دیده می شود و به هر حال اولویت اصلی وظیفه ای که شهرداری دارد معابر است و فضای عمومی؛ ولی به مدارس هم به حد امکان کمک شده است و ان شاا... بتوانیم یک گوشه کار را بگیریم.
شایان ذکر است: در پایان این مراسم مریم سرپوش مربی بین المللی تنیس روی میز به خبرنگار ما گفت: در طی این چند روزی که در شهرستان بافق بودم و در طی برگزاری این کلاس ها اصلاً رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان را ملاقات نکردم که جای گله هست و از زحمتهای خانم پاکزاد قدر دانی کرد.