هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

موضع‌گیری در برابر هفته‌نامه افق‌کویر

موضع‌گیری در برابر هفته‌نامه افق‌کویر



به دنبال انتشار مسایل اخیر شرکت سنگ آهن در هفته نامه افق کویر و بازتاب آن،  گفته شده، عالی‌ترین مقام اجرایی این شرکت ، در یک اقدام شائبه‌دار، به کمیسیون معاملات گفته شده، آگهی های مناقصه و مزایده خود را به این هفته نامه ارسال نکند.
گرچه این اقدام، فقط برای این نشریه روی داده؛ اما هفته نامه افق کویر گامهای خود را در پیمودن رسالت خطیر مطبوعاتی خود استوارتر می سازد. این اقدامات از آنجایی شروع شد که این هفته نامه خبری از سوی خبرگزاری «ایلنا» که در آن یکی از کارگران شرکت سنگ آهن خواستار تغییر مدیر عاملی این شرکت شده بود، روی داد.
هفته‌نامه افق‌کویر؛ قطعاً با مشکلات عدیده مالی در این مسیر روبرو خواهد شد؛ اما افتخار دارد به عنوان یکی از نشریاتی که در راستای احقاق حق مردم بافق و استان یزد تلاش نماید، گام بر دارد. اضافه کردن صفحات ویژه به خواسته های کارگران معترض، انتشار سخنان مسئولین از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و حتی مدیر عامل شرکت همه نشان دهنده بی طرفی این رسانه در انتشار اخبارهست. افق‌کویر تمامی تلاش خود را خواهد نمود تا به عنوان یک هفته نامه همچنان به راه پرفراز و نشیب و در عین حال روشن مطبوعاتی خود ادامه دهد.
محمدحسین تشکری