هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

موز و دارچین زوج جادویی!

موز و دارچین زوج جادویی!



به گزارش افکارخبر،موزیکی از بهترین میوه هایی است که باید صبح ها و دروعده صبحانه مصرف شود اما در بررسی های دقیق تر نشان داده شده است که  خوردن موز به عنوان صبحانه به تنهایی کافی نیست زیرا یک میوه تقریبا اسیدی است و فقط 25 درصد آن قند است.
موز به عنوان یک منبع غنی از پتاسیم، منیزیم و فیبر شناخته شده است،علاوه بر اینها درموز قند نیز وجود  دارد و مانند این یک شیرین کننده‌ی طبیعی است که باعث می شود سطح قندخون در بدن تغییر کند. در ابتدا با مصرف موز احساس خوبی خواهد داشت اما به زودی احساس خستگی و گرسنگی می کنید .
گفتنی است؛ هرگز نباید موز را بلافاصله پس از غذا موز مصرف کنید زیرا دوباره هم میل به غذاخوردن را در شما به وجود می آورد هم احساس خستگی خواهید کرد. اما خیلی ها موز دوست دارند و با این شنیدن این یافته ها احساس نارحتی و نگرانی پیدا می کنند اما لازم نیست  نگران باشید و برای همیشه استفاده از موز را کنار بگذارید ما برای استفاده موز راه حلی را به شما پیشنهاد می دهیم.
برای آنکه مصرف موز این عوارض را نداشته باشد بهتر است موز را به همراه یک  چربی سالم یا چاشنی های غذایی مصرف کنید تا کمک  کند که اسید موجود در موز خنثی شود و سرعت متابولیسم قند بدنتان کاهش پیدا کند و بتوان با مصرف موز از فواید پتاسیم، فیبر و منیزیم موجود در موز استفاده کنیم بدون آنکه قند درون آن ضرری به بدنتان برساند.
خوردن موز در وعده صبحانه همراه کره بادام زمینی و یا دارچین می تواند قندخون را کاهش دهد و احساس کسالت و خستگی را از بین ببرد.