هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

مهمترین معیار انتخاب رانندگان نمونه نحوه عملکرد آنها می باشد

مهمترین معیار انتخاب رانندگان نمونه نحوه عملکرد آنها می باشد



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، یکشنبه هفته گذشته مراسم تجلیل از رانندگان نمونه وسائط حمل و نقل عمومی درون شهری بافق برگزار شد. در این نشست خبرنگار هفته نامه افق کویر گفتگویی با دو نفر از رانندگان نمونه انجام داده است که در ادامه این گفتگو را می خوانید.

افق کویر: خودتان را معرفی کنید؟

اشرف ایرانی هستم از آژانس فدک، حدوداً 8 سال در آژانس کار می کنم، امسال به عنوان راننده نمونه انتخاب شده ام، دو سال پیش هم آژانس ما نمونه شد، ولی امسال هم آژانس نمونه شد و هم راننده.

افق کویر: ملاک نمونه شدن آژانس چیست؟

بستگی به خود راننده دارد، برخوردی که باید راننده داشته باشد. این انتخاب از سازمان بوده که لطف کردند و ما را انتخاب کردند.

افق کویر: به عنوان راننده نمونه و مدیر آژانس حرف خاصی از مسئولین دارید؟

توقع داریم همان طور که ما را به عنوان راننده و آژانس نمونه انتخاب می‌نمایند رسیدگی به آژانس داشته باشند. از نظر مالی به ما کمک کنند تا در آژانس هم راننده ها و هم مردم راضی باشند.

افق کویر: حرف پایانی:

از همسرم که در تمام مراحل زندگی حامی من بوده اند تشکر می کنم.

افق کویر: خودتان را معرفی کنید؟

مریم خوشنام هستم، راننده آژانس گلها.

افق کویر: به نظرتان ملاک انتخاب شما به عنوان راننده نمونه چیست؟

فعالیت کاری منظم، سرویس دهی بیشتر و اینکه مسافران از راننده ها راضی باشند.

افق کویر: چند سال هست که فعالیت دارید؟

چهار سال

افق کویر: اولین سال است که نمونه انتخاب می شوید؟

بله

در ادامه عباس فتاحی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار هفته نامه افق کویر به پرسشهای مطرح شده پاسخ داد.

افق کویر: در خصوص نحوه انتخاب رانندگان نمونه وسائط حمل و نقل عمومی درون شهری شهرستان بافق توضیحاتی ارائه دهید؟

به مناسبت هفته ناجا با هماهنگی پلیس راهور راننده هایی که برای حمل و نقل همگانی، بعنوان راننده نمونه انتخاب شدند امروز یک هدیه کوچکی به آنها اهدا شد. معیار انتخاب آنان بیشتر عملکردشان بوده است، بازرسان ما به صورت ماهانه هم در سطح شهر و هم از آژانس بازدید می کنند، دفاتر آنها را بررسی می کنند راننده هایی که کمترین تخلف را داشته باشد یا کمترین گزارش را از جانب مردم داشته باشند انتخاب می شوند و بین آنها راننده‌های نمونه انتخاب می‌شوند و راننده‌های تاکسی نیز به همین نحو است. آنهایی که کمترین تخلف را داشته باشند یا کمترین گزارش را از جانب مردم داشته باشند به عنوان نمونه انتخاب می شوند.

افق کویر: راننده هایی که آژانس آنها نمونه شده است درخواست هایی دارند و می گویند حالا که ما نمونه شدیم؛ تسهیلاتی از قبیل وام کم بهره به ما اعطا نمایند؛آیا در این خصوص برنامه ای دارید؟

این موضوع را در هیئت مدیره هم مطرح کردیم، برای اعطای وام باید یک حساب سپرده ای شهرداری یا سازمان در بانک داشته باشند تا بر اساس آن حساب سپرده، به راننده ها وام پرداخت کنند، متأسفانه سازمان حمل و نقل از نظر بودجه آن چنان بودجه ای ندارد که این کار را انجام دهد. انشاءا... اگر خدا بخواهد در برنامه های آینده مان و با هماهنگی که با شهردار انجام می‌دهیم، اگر بشود از طرف شهرداری، با هماهنگی شورای شهر معرفی‌شان کنیم که وام بگیرند.

اکرم عباسی