هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

من به اجبار زنت شدم!

من به اجبار زنت شدم!


دادگاه خانواده؛

جام نیوز| مرد جوانی که 7 بار به خواستگاری همسرش رفته بود تا جواب مثبت گرفته بود، 5 ماه بعد از زندگی مشترکشان درخواست جدایی داد.
چندی پیش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی من پیش از ازدواج 7 بار به خواستگاری همسرم رفتم تا توانستم جواب مثبت بگیرم.
وی افزود:همسرم روزهای اول علاقه ای به ازدواج با من نداشت، اما به خاطر اصرارهای من قبول کرد تا با هم ازدواج کنیم. وقتی زندگی مشترک ما آغاز شد همسرم مرتب به من می گفت که علاقه ای به ازدواج نداشت و به خاطر اصرارهای من تن به این ازدواج داده است.
مرد جوان ادامه داد:الان که 5 ماه از ازدواجمان می گذرد همسرم همچنان این حرف هایش را تکرار می کند و به من سرکوفت می زند. او تا هر اتفاقی می افتد بحث 7 بار خواستگاری مرا به میان می آورد و می گوید به خاطر این اصرارها با من ازدواج کرده است. اوایل حرف هایش را جدی نمی گرفتم و با خودم می گفتم حتما از روی عصبانیت است، ولی وقتی ادامه دار شد فهمیدم که جدی است و همسرم به اجبار با من ازدواج کرده است. برای همین تصمیم گرفتم درخواست طلاق بدهم تا همسرم مجبور به زندگی با من نباشد.