هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

معنا ندارد در استان یزد کارخانه ای تعطیل و کارگرهای آن بیکار شوند

معنا ندارد در استان یزد کارخانه ای تعطیل و کارگرهای آن بیکار شوند


فرمانده سپاه الغدیر در بافق:

سردار فتوحی گفت:مسئولین باید با رونق به کارخانه های داخلی در زمینه ایجاد اشتغال تلاش کنند، معنا ندارد در کشور بخصوص استان یزد کارخانه ای تعطیل و کارگرهای آن بیکار شوند.
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، مراسم بزرگداشت حماسه ۱۰ فروردین مردم یزد و گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در محل مهدیه بافق برگزار شد.
در این مراسم فرمانده سپاه الغدیر استان یزد پیرامون حوادث انقلاب اسلامی در سالهای ۵۶ و جریان قیام مردم قم به خاطر بی احترامی به امام و کشتار مردم توسط رژیم شاه گفت و اظهار داشت: قیام مردم تبریز در چهلم مردم قم و قیام مردم یزد در چهلم قیام تبریز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود و یک جریان روشنفکر غربزده بود که هرگز صدای مخالفت آنها در برابر ظلم در تاریخ نوشته نشده است.
سردار فتوحی در ادامه افزود : جریان دیگر مقدس نما ها بودند که تاجایی که مخالفت با شاه را مخالفت با خدا عنوان می کردند و حتی فتوا در این رابطه می داند و افکار مردم از مبارزه با رژیم شاه خیلی بصورت نرم به سمت دیگر منحرف می کردند.
وی در ادامه تشریح جریان قیام مردم یزد و نقش علما و مردم انقلابی گفت: شهید محراب به عنوان محور مبارزات استان بود و مردم یزد همه در روز ۱۰ فرودین با تظاهرات در چهار راه شهدای فعلی خواستار آزادی امام و زندانیان سیاسی شدند که تعدادی از مردم در این تظاهرات توسط عوامل رژیم به خاک و خون کشیده شدند.
یادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه خاطر نشان کرد: امروز اسلام از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به تمام دنیا صادر شده است. دیگر مرز جغرافیای ما که در هشت سال دفاع مقدس از کردستان تا اهواز بود نیست الان مرزهای دفاعی ما سوریه است. امریکا امروز از اینکه انقلاب اسلامی ما به تمام دنیا صادر شده است می ترسد.
وی افزود : آمریکا هیچ گزینه ای در مقابل جمهوری اسلامی روی میز نداشته و نخواهد توانست داشته باشد. از نظر نظامی حتی فکر جمله به کشور ما را نمی توانند بکنند و عوامل نفوذی گزینه روی میز او بود که در فتنه ۸۸ خودشان را نشان دادند که دیدید مردم جواب آنها را با حماسه ۹ دی در هم پیچیدند و سران فتنه به زباله دان تاریخ پیوستند.
سردار فتوحی در مورد کسانی در حال حاضر به جای اتکا به توان داخلی چشم به دست خارجی ها دوخته اند خطاب کرد: آنهایی می گویند برجام دستاورد داشته است برجام هیچ دستاوردی نداشته است. همانطوری مقام معظم رهبری فرمودند بروید برای مذاکرات ولی به طرف مقابل اعتماد نیست و حال فهمیدید به امریکا نمی شود اعتماد کرد.
وی افزود: امروز باید به توان دانشمندان و متخصصین داخلی تکیه کرد. امسال را مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال نامگذاری کردن. مسئولین باید با رونق به کارخانه های داخلی در زمینه ایجاد اشتغال تلاش کنند. معنا ندارد در کشور بخصوص استان یزد کارخانه ای تعطیل و کارگرهای آن بیکار شوند.
وی در پایان خطاب به مسئولین کشور بیان داشت: امروز باید با مدیریت و تفکر بسیجی مشکلات کشور را حل کنند. مردم کشور با بصیرت وفادار به این نظام هستند و با تکیه بر همین مردم و چشم نداشتن به دست غربی ها می توان مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد.