هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

معرفی نفرات برتر مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان یزد

معرفی نفرات برتر مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان یزد



مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان یزد به میزبانی شهرستان بافق برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، این دوره از مسابقات روز جمعه 22 خرداد ماه در سالن کوثر شهرستان بافق برگزار و 60 شرکت کننده از شهرستان های تفت ، مهریز ، خاتم ، ابرکوه ، بهاباد ، بافق و یزد در دو سبک راست دست و چپ دست با هم رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات و در سبک چپ حامد مومنی از شهرستان تفت ، حمید اکرمی از شهرستان ابرکوه ، سیدمحمد متولیان از شهرستان بافق ، محمود نیک نام از شهرستان ابرکوه ، وحید تراز از شهرستان خاتم و حمید محمدپور از شهرستان ابرکوه در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند و عنوان قهرمانی را کسب کردند.

عناوین نخست اوزان مختلف سبک راست دست هم به رحمان مصطفوی از شهرستان خاتم ، عباس فتحی از شهرستان خاتم ، علی سعیدفر ازشهرستان خاتم ، الیاس کریمی از شهرستان بافق ، محمدرضا برزگری از شهرستان بافق ، وحید تراز از شهرستان خاتم ، حمیدرضا اسلامی فارسانی از شهرستان ابرکوه ، حمید محمدی پور از شهرستان ابرکوه ، بهروز یزدان پرست از شهرستان بافق و قاسم بیاتی از شهرستان خاتم رسید.

در بخش تیمی هم ذوالفقار ابرکوه با کسب 90 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم منتخب شهرستان خاتم با کسب 84 و بهروز بافق با کسب 75 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است سرپرستی مسابقات را منصور محتشمی برعهده داشت.