هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

مطالبات مردم مدیریت نشد

مطالبات مردم مدیریت نشد



رئیس سابق دادگستری شرستان بافق گفت : شهرستان بافق از جمله شهرستان های امن کشور است و از هرگونه جرائم خشن عاری است.
رسول دمیری در آیین معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان بافق افزود : در 8 سال گذشته تنها دو مورد از مصادیق جرائم خشن در این شهرستان رخ داده است که از آن دو مورد هم یکی از این موارد مرتبط با اهالی این شهرستان نبوده و بین دو نفر از اتباع بیگانه که در حال گذر از این شهرستان بوده اند اتفاق افتاد .
وی ادامه داد : هر دو مورد مصادیق جرائم خشنی که در این شهرستان اتفاق افتاد ظرف مدت کوتاه چند روزه کشف گردید و متهمان نیز به مجازات خود رسیدند.
این مقام قضایی اظهار داشت : عدم وقوع جرائم خشن در این شهرستان نشان از تدین و دینداری مردم این شهرستان دارد که همواره مایه مباهات و افتخار برای مسئولین خدمتگذار این شهرستان است.
وی با اشاره به پیگیری مردم از مطالبات خود در بعضی از موارد که در برهه هایی منجر به حاشیه هایی در شهرستان شد ، اضافه کرد : سعی و تلاش بسیاری شد تا مطالبات به حق مردم از چارچوب قانون و نظم خارج نشود و این مهم با همکاری مردم و مدیریت مسئولین محقق شد.
رئیس سابق دادگستری شهرستان بافق کمبود فضای فیزیکی دادگستری شهرستان بافق را یادآور شد و ابراز داشت : در روند توسعه و صنعتی شدن شهرستان بافق ، کمبود فضای فیزیکی دادگستری بیشتر به چشم می آمد که با تلاش و همکاری مسئولین محلی و  حمایت ریاست کل دادگستری استان یزد در تیر ماه سال قبل کلنگ ساختمان جدید به زمین زده شد و اکنون نیز با 70درصد پیشرفت فیزیکی تا چند ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.