هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

مشترکین خانگی اداره برق تا سقف 500 هزارتومان بیمه هستند

مشترکین خانگی اداره برق تا سقف 500 هزارتومان بیمه هستند


مشترکین خانگی اداره برق تا سقف 500 هزارتومان بیمه هستند

اگر توجه کرده باشید در قسمت پایین قبض های برق جمله" مشترک گرامی از تاریخ01/01/1393 به استناد بند(ج) تبصره(15) قانون بودجه سال 1393 کل کشور مشمول خدمات بیمه مشترکین می باشید) درج شده است .خبرنگار هفته نامه افق کویر به منظور آگاهی هرچه بیشتر خوانندگان گرامی از این موضوع گفتگویی با مسئول امور مشترکین اداره برق شهرستان بافق انجام داده است که در ادامه توجه شما را به آن جلب می نماییم. 
سقف خسارت تا 500 هزار تومان است
 «محمود حسینی دخت» در این خصوص گفت: این مطلب برای مشترکین خانگی چاپ می شود، با توجه به این بند مشترکین خانگی بیمه می شوند و زمانی که مشترکین از شبکه برق، یک کابل یا یک وسیله برقی خانه شان بسوزد و خسارت ببینند، چون شامل بیمه هستند؛ اگر به اداره برق مراجعه کنند، به آنها خسارت پرداخت می‌شود، سقف خسارت تا 500 هزار تومان است مشترکین حداقل 48 ساعت بعد از بروز حادثه باید به اداره مراجعه و فاکتور وسیله ای که خراب شده است را ارائه دهند.
حسینی دخت افزود: اداره برق مبلغ بیمه را هر شصت روز از مشترکین داخل شهر 50 تومان و از مشترکین داخل روستا 25 تومان می گیرد. 
افق کویر: آیا بر روی قبض ها مبلغ بیمه ای که پرداخت می شود درج شده است؟
بله، در داخل جدول قبضهای برق آمده است و در ستونی که نوشته بهای برق، مالیات و عوارض مبلغ بیمه نیز در این قسمت درج گردیده است.