هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

مسکن مهر خودمالکی شد

مسکن مهر خودمالکی شد



مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از فراهم شدن امکان تبدیل واحدهای مسکن مهر از 99 ساله به خودمالکی خبر داد و اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند با اعلام تقاضای خود، واحدشان را از 99 ساله به خودمالکی تبدیل کنند.
به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، حسن ولی‌پور درباره تبدیل واحدهای مسکن مهر پردیس از 99 ساله به خود مالکی اظهار کرد: تمام واحدهای مسکن مهر در پردیس به جز فاز سه بقیه 99 ساله هستند و طبق نظرسنجی‌هایی که صورت گرفته تقاضاهای زیادی مبنی بر تبدیل واحدهای 99 ساله به خودمالکی وجود دارد.
وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده مجوز از وزارت راه و شهرسازی گرفته شده که واحدهای 99 ساله بنا بر تقاضای متقاضیان به خودمالکی تبدیل شود که ابلاغ این موضوع انجام و می‌تواند عملی شود.
ولی پور با اشاره به این‌که فراخوان اعلام شده روی سایت این شرکت مشخص می‌کند که چه کسانی مایل هستند به صورت رسمی واحدهایشان را از 99 ساله به خودمالکی تبدیل کنند، تصریح کرد: اعلام می کنیم در حال حاضر هر کسی مایل است که واحدش از 99 ساله به خودمالکی تبدیل شود می تواند تقاضای خود را اعلام کند.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تاکید کرد:‌ این امر منوط به این است که همه مالکان یک بلوک تمایل به این کار داشته باشند و در این صورت عملی خواهد شد در غیر این صورت چون یک قطعه تفکیکی یا باید 99 ساله باقی بماند یا به طور کامل تبدیل به خودمالکی شود.
وی با بیان این‌که در حال حاضر شدنی نیست که در یک بلوک هر کدام از واحدها یا 99 ساله باشند یا خودمالکی افزود: در آینده برنامه داریم راهکارهای دیگری ایجاد کنیم تا کسانی که تمایل به خودمالکی دارند به یک بلوک بروند و افرادی که تمایل دارند واحدهایشان 99 ساله باقی بماند به بلوک دیگر منتقل شوند.
در ابتدای ساخت واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور این پروژه به صورت 99 ساله در نظر گرفته شد اما با صحبت‌هایی که در دولت قبل آغاز شد قرار شد بنا به خواست متقاضیان این واحدها از 99 ساله به خودمالکی تبدیل شوند که وضعیت این طرح در دولت قبل ناتمام ماند اما با روی کار آمدن دولت یازدهم و پیگیری‌های صورت گرفته اجرای این طرح در برخی از واحدهای مسکن مهر آغاز و عملیاتی می‌شود./ایسنا/110