هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

مزاحمت ها و بیماری ها نباید اهالی و مسافران را آزار دهد

مزاحمت ها و بیماری ها نباید اهالی و مسافران را آزار دهد



به گزارش هفته نامه افق کویر، زمانی که از روستای باقرآباد به سمت ریگ های صادق آباد می رویم بوی نامطبوعی مشام رهگذران و ساکنان آن منطقه را آزار می دهد. این منطقه به دلیل قرار داشتن ریگ های صادق آباد محل عبور گردشگران و مسافران زیادی است. به دلیل اهمیت این موضوع گفتگویی با سید علی حسینی،مسئول شورای اسلامی باقر آباد انجام شده است.
وی در پاسخ به این پرسش که چندسال است که مجموعه مرغداری در آن مکان راه اندازی گردیده؟ گفت: 10الی 15 سال است که این مجموعه راه اندازی گردیده و شامل 10 الی 13 مرغداری می باشد؛ تقریباً دو ماه و نیم  است که جوجه می ریزند تا بزرگ می شوند، برای فروش برداشت می کنند، اگر در این جابجایی مسائل بهداشتی رعایت نشود بوی نامطبوعی به وجود می آید. جابجایی مشکل است؛ ولی باید فکری برداشته شود، چون در مسیر وزش باد می باشد هم برای گردشگران که از آنجا عبور میکنند و هم برای اهالی. روز 13 بدر مشکلات زیادی به وجود آورده بود؛ مخصوصا برای افرادی که در زمین فوتبال، بازی می کردند؛ باید ماشینها را حفاظ دار کنند یا از فضای بسته ای عبور کنند. ما روستایی هستیم و کشاوررزی و دامداری داشته و عادت داریم؛ ولی برای گردشگران و توریست ها اصلاً جالب نیست. 
حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا هیچ زمان شما به عنوان مسئول شورا پیگیر شده اید؟ افزود: پیگیر نشده ایم. خوشحالیم منطقه آباد شود. مسئله اقتصادی و رونق اقتصادی است؛ ولی این مزاحمت ها و بیماری ها نباید اهالی و مسافران را آزار دهد.