هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

مرگ مشکوک مردی در یکی از مجتمع های مسکن مهر یزد

مرگ مشکوک مردی در یکی از مجتمع های مسکن مهر یزد



رضیه زارع پور| همسایه ها تازه بیدار شده اند. ماه رمضان است و هنوز سکوت بر محیط حکمفرماست. همهمه ای در بلوک ها می پیچد. انگار خبری ناگوار روی داده. از دور صدای شیون و فریاد می آید. انگار بوی سرد مرگ در فضا پیچیده است ...
به گزارش هفته نامه افق کویر، صبح اولین روز از تیرماه مردی 32ساله که سابقه ی بیماری خاصی برایش گزارش نشده است در یکی از مجتمع های مسکن مهر شهر یزد به طرز مشکوکی جان باخت. با اعلام گزارش به پلیس و اورژانس و با حضور پزشک اورژانس مرگ مرد جوان محرز و جنازه جهت تعیین علت مرگ و کالبد شکافی به پزشک قانونی منتقل گردید.
این فرد که متأهل و دارای یک فرزند است در کارخانه ی کاشی مشغول به کار و فرد آرامی بوده است. همچنین اختلاف و درگیری خانوادگی نیز از وی گزارش نشده است. با اینهمه با توجه به اینکه پزشک که همراه پلیس در صحنه حضور یافته بود علت اولیه مرگ را ایست قلبی ندانست و آن را مشکوک ارزیابی کرد، جنازه به پزشک قانونی منتقل گردید تا علت تامه مرگ مشخص گردد.
همسر مرد فوت شده نیز در این زمینه اظهار کرد: شب بعد از بازگشت از مهمانی متوفی به علت سردرد از قرص استفاده کرده و می خوابد. نزدیکی های سحر صدای خرخری به گوش می رسد که به گمان طبیعی بودن صدا به آن توجه نمی شود. ساعت نزدیک هشت صبح که متوفی جهت رفتن به شرکت بیدار نمی شود همسر این فرد نگران شده و با توجه به قفل بودن در از پشت از آتش نشانی کمک می خواهد. با حضور آتش نشانی و شکستن در با جسد مرد 32ساله مواجه می شوند.