هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

مرگ دردناک مهدی 9 ساله

مرگ دردناک مهدی 9 ساله



باشگاه خبرنگاران | مهدی 9 ساله که در اردیبهشت امسال ربوده و چند روز قبل بیهوش در یکی از خیابانهای زابل رها شده بود در بیمارستان جان خود را از دست داد.
 
این کودک 9 ساله 28 اردیبهشت به قصد خرید از خانه خارج شده بود اما بازنگشت تا اینکه پس از گذشت چند ساعت از شماره ای ناشناس با ارسال پیامکی به پدر این کودک از ربودن وی اطلاع داده و درخواست مبلغ زیادی پول کرده بودند.
 
پلیس در تحقیقات انجام شده متوجه شد که شماره هایی که به خانواده مهدی تماس گرفته اند از شیراز و افغانستان بوده است.
 از سوی دیگر گروگان گیران با تهدید اینکه در صورت دریافت نکردن پول کودک را می کشند، در آخرین تماس خود در دو هفته قبل مهلتی یک روزه به خانواده کودک دادند.
 سرهنگ نوربخش فرمانده انتظامی شهرستان زابل درباره این خبر بیان داشت: در آن زمان قرار ملاقاتی با تدابیر امنیتی انجام شد و دو نفر از آدم ربایان نیز در این قرار دستگیر شدند ولی چند روز بعد در پی تماس فردی ناشناس به مرکز فوریت های پلیس مبنی بر یافتن کودکی نیمه جان در یکی از خیابان های زابل ماموران انتظامی در محل حاضر شده و این کودک را که در بیشتر قسمت های بدن وی آثار شکنجه وجود داشت، یافته و به بیمارستان منتقل کردند.
 گفتنی است، متهمان اعتراف کردند این کودک را 60 روز شکنجه کرده اند و تحقیقات پلیس از این دو متهم برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.
 بر اساس این گزارش، کودک خردسال به دلیل شدت جراحات وارده که تاکنون در کما و علایم حیاتی وی پایین بود به دلیل ضایعات مغزی در بیمارستان جان سپرد.
لازم به ذکر است، با وجود تماس های گروگانگیران با خانواده قربانی(کودک 9 ساله) از  افغانستان، می توان نتیجه گرفت که قاتلان این کودک بی گناه از اتباع افغان بودند و عاملان این جنایت همچنان در این کشور متواری هستند؟