هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

مدیر عامل کارخانه کاشی بافق، مراجعه ای به فرمانداری نداشته است

مدیر عامل کارخانه کاشی بافق، مراجعه ای به فرمانداری نداشته است



 هما السادات رضوی| به گزارش هفته نامه افق کویر، فرماندار بافق در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح عمرانی کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان ولی عصر (عج)  در پاسخ به این پرسش که آیا درباره کارخانه کاشی جلسه ای با شکوهی مدیریت کارخانه کاشی زمرد بافق داشته اید یا خیر؟ گفت: شکوهی مدیریت کارخانه، مراجعه ای به فرمانداری نداشته؛اخیراً نامه ای به فرمانداری فرستاده و ما هم ارجاع به اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی داده تا یک گزارش مستند از آن تهیه کنند و برای من بفرستند تا پیگیری های لازم صورت بگیرد.
"طلایی مقدم" در پاسخ به این پرسش که اوایل کار خود قول داده بودید که حداقل ماهی یک دفعه نشست خبری با خبرنگاران داشته باشید، ولی الان چند ماهی است که جلسه ای یا نشستی برگزار نشده است؟ افزود: تا کنون 3 الی 4نشست خبری داشته ایم. جلسات شورای اداری که برگزار می شود از بین رسانه ها خبرنگار صدا وسیما در جریان اخبار قرار می گیرد و سایر خبرنگاران می توانند هر زمان که دوست داشته باشند حضور داشته باشند. درب فرمانداری به روی خبرنگاران باز است؛ به غیر از شورای تأمین و جلسات محرمانه که نمی توانند حضور داشته باشند. 
شایان ذکر است؛ اخیراً برنامه ریزی نمی شود تا خبرنگاران بتوانند از نزدیک اخبار و فعالیتهای فرمانداری را به اطلاع مردم برسانند و لازم است در این خصوص تجدید نظری از سوی مسئولین و دست اندر کاران صورت بگیرد.