هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

مخالف نصب سرعت گیر فله ای هستم

مخالف نصب سرعت گیر فله ای هستم



به گزارش هفته نامه افق کویر، در حاشیه جلسه تودیع و معارفه رییس دانشگاه علمی کاربردی فرمانداری بافق در جمع خبرنگاران به پرسش های مطرح شده پاسخ داد.
وی پیرامون آخرین پیگیری ها برای مجتمع فولاد بافق(ابویی) گفت: در مورد فولاد ابویی استاندار پیگیر هایی انجام داده است و شخصاً موضوع را بررسی کرده؛ قبلاً حمایتهایی می شد؛ ولی در حال حاضر با شدت بیشتری به این موضوع ورود پیدا کرده است. 
وی افزود: بحث تأمین خوراک مجموعه با هماهنگی هایی که با شرکت سنگ آهن مرکزی انجام شده مکاتبه ای صورت گرفت که موضوع تأمین خوراک ان شا ا.. از معادن در اختیار ایمیدرو مواد اولیه برای سنگ اهن مرکزی و واحد کنستانتره تأمین شود. سنگ آهن می تواند کنستانتره را در اختیار گندله مجتمع فولاد ابویی بگذارد و از نظر تأمین خوراک مشکلی نداشته باشد، پس از بازدیدی که استاندار از این طرح انجام داد پیگیری های خوبی در این باره صورت گرفت که ان شا ا... نتایج خوبی بتوانیم بگیریم.
 وی در باره موضوع آسانسور آپارتمانهای مسکن مهر گفت: مسکن مهر مسائل آن پیچیده است، خیلی علاقمند هستم تا این مسائل حل شود؛ اما به هر طریقی می خواهیم کار را پیش ببریم داخل خود مجموعه به بن بست می خوریم. از نظر هزینه کرد و کمک به مجموعه هیچ بحثی نداریم مشکل مردم است و وظیفه خودمان می دانیم؛ اما باید داخل خود مجموعه همگرایی صورت بگیرد.
وی درباره سرعتگیرها و دست اندازهای سطح شهر گفت: سرعت گیرها به پیشنهاد راهنمایی و رانندگی در شورای ترافیک شهرستان مطرح شده و مصوب شه است. اخیراً بعد از اطلاع از این موضوع نامه ای زده شده به هئیتی که متشکل از کارشناس ترافیک شهرداری، کارشناس ترافیک راهنمایی و رانندگی تا همه مسیرها را بازدید کنند و بعد از این هر موضوعی که در شورای ترافیک بخواهد مطرح شود، باید طرح و برنامه داشته و مصوبات با طرح و برنامه باشد و اینکه فله ای سرعت گیر نصب گردد اصلاً موافق نبوده و فقط در حد سرعتکاه موافق هستم. سرعت کاه هم ساخت و دستور العمل و استاندارد های آن مشخص است که در بعضی از موارد رعایت نشده است. برای سرعتگیرهایی در سطح شهر استاندارد نیست نامه به افراد دست اندر کار زده شده تا آنها را اصلاح کنند.