هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

محله مظفریه با محله های دیگر چه فرقی دارد؟!

محله مظفریه با محله های دیگر چه فرقی دارد؟!



الهام نصیر زاده| به گزارش هفته نامه افق کویر ساکنین معترض محله مظفریه، مخصوصاً فرعی 27 از وضعیت نابه سامان کوچه شان گلایمند بودند.
ابراهیمی یکی از ساکنین این محله در گفتگو با هفته نامه افق کویر گفت:کوچه ما، کوچه اصلی است که خط واحد نیز از آن عبور می کند. حال 10 روز است که از حفر کانال بابت گازکشی گذشته و جهت ساماندهی آن اقدامی نکرده اند.
 وی افزود : 10 روز است که خودرو ام داخل پارکینگ است و وسیله ای جهت تردد ندارم. روزی که جهت کندن کوچه مراجعه کردند؛ هیچ اطلاعی ندادند؛ اگر به یکی از همسایه ها هم می گفتند تمامی را خبر می کرد. 
 وی تصریح کرد: افراد سالمندی که در آن کوچه زندگی می کنند، باید خودرو درب منزل سوارشان کند حال با سختی این روزها را برای مراجعه به پزشک و... سپری می کنند و باید با کمک چند نفر تا سرکوچه بیایند. 
وی اظهار داشت: با گذشت 10 روز هیچ اقدامی صورت نگرفته؛ در صورتیکه یکی از کوچه ها را که با کوچه ما حفاری در آن انجام دادند کانالهای گاز را پر کردند؛ چرا کسی نظارتی بر کار مجریان این کارها ندارد؟ محله هایی را شاهد بوده ام که صبح کانال حفر می کردند و عصر لوله گذاری و پر می کردند؛ نمی دانم محله مظفریه با محله های دیگر چه فرقی دارد؟! 
 وی ادامه داد: زمانیکه علت را جویا شدم اعلام کردند که علمک ندارند؛ اگر علمک نداشتید؛ چرا اقدام به کندن کردید ما اصلاً گاز نمیخواستیم این همه وقت صبر کردیم این مدت هم صبر می کردیم.