هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

مجروح شدن شهروند بافقی با ضربات چاقو افراد ناشناس

مجروح شدن شهروند بافقی با ضربات چاقو افراد ناشناس



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، در شامگاه یکشنبه 27 مهرماه سه نفر ناشناس موتورسوار به یک شهروند بافقی حمله نموده و با اصابت پنج ضربه چاقو وی را مجروح نمودند.
فرد مجروح بلافاصله با اطلاع‌رسانی مغازه‌داران از طریق اورژانس 115 به بیمارستان ولیعصر(عج) بافق انتقال می یابد.
خبرنگار هفته نامه افق کویر برای پیگیری بیشتر این موضوع به سراغ فرد مضروب رفته و از وی علت حادثه را جویا شد.
هادی خاتمی که دفتردار رفاه و خدمات شهرک آهنشهر می باشد از شب حادثه چنین می گوید: ساعت 8:10 شب در حال عبور از کوچه جنب هیئت حبیب ابن مظاهر بودم که دو موتورسوار چراغ خاموش جلویم قرار گرفتند. ابتدا با سنگ ضرباتی به سرم زدند که در همین حین تلفن همراه خود را به بالای ساختمان هیئت پرتاب نمودم آنها پنج ضربه چاقو به ران پایم فرود آوردند. دهانم را گرفته بودند تا فریاد نزنم. وقتی جستجو نمودند و متوجه شدند چیز با ارزش یا وجه نقدی همراه ندارم از آنجا متواری شدند.خودم را کشان کشان به یکی از مغازه های آن منطقه رساندم. با اورژانس 115 تماس گرفته شد. ضربات عمیق هست.
وی افزود: ای کاش امنیت شهر توسط برخی غیربومی‌ها به مخاطره نمی افتاد. از مسئولین خواهشمندم اقداماتی اساسی را در این باره در نظر بگیرند. اگر به جای من آن شب فردی سالخورده یا کودکی عبور می کرد چه اتفاقی روی می داد؟!
 خبرنگار هفته نامه افق کویر در این بین متوجه شد، قبلاً وی پیوند کلیه داشته و تمام هم و غم او از آلوده بودن احتمالی چاقویی بود که به بدنش وارد شده است. در این حین متوجه شدیم خواهر وی یکی از کلیه هایش را به برادر خود اهدا نموده و زندگی را به وی بازگردانده است.این موضوع کنجکاوی خبرنگار ما را بر آن داشت تا گفتگویی با خواهر فداکار خاتمی داشته باشد که در گزارشی دیگر در همین شماره آمده است.
راضیه بیگی