هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

مبلغ باقی مانده نباید صرف پرداخت دیون و مطالبات گذشته شرکت مسکن شود

مبلغ باقی مانده نباید صرف پرداخت دیون و مطالبات گذشته شرکت مسکن شود


دخیل عباس زارع‌زاده در گفتگو با خبرنگار هفته نامه افق کویر در خصوص مبلغ وام بانک کشاورزی به ساکنین مسکن مهرکویر بافق گفت:

به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر؛ حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی و پیگیری‌های مشکلات مسکن مهر شهرستان بافق گفت: جلسه‌ای با حضور سیدمهدی طلایی مقدم فرماندار و رضایی مدیر کل راه، مسکن و شهرسازی و محمدجواد عسکری مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق تصمیمات جدیدی در این باره گرفته شد.
وی افزود: مدیرعامل شرکت سنگ آهن قول داد تا آخرین ساعت روز چهارشنبه 15 مرداد ماه اعتباری را به بانک کشاورزی تزریق شد تا تأمین اعتبار شود و 801 نفر از ساکنین که هنوز آورده خود را نتوانسته‌اند فراهم کنند برای دریافت وام به بانک کشاورزی معرفی گردند.
وی ضمن اینکه از مردم خواست تا هر چه سریعتر نسبت به آورده های خود اقدام نمایندگفت: مبلغ وام بانک کشاورزی با مدیریت فرماندار و اشراف وی این مبلغ باقی مانده باید در جهت نصب آسانسور در نظر گرفته شود.
زارع زاده عنوان نمود: این اطمینان را به مردم می‌دهم به هیچ وجه مبلغ مابقی که ساکنین پرداخت می‌کنند نباید صرف پرداخت دیون و مطالبات گذشته این شرکت شود.
راضیه بیکی