هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ما را از ارگانی به ارگان دیگر می فرستند

ما را از ارگانی به ارگان دیگر می فرستند



الهام نصیر زاده| به گزارش هفته نامه افق کویر ساکنین معترض کوچه عدالت 24، کوچه شهید عسکری ده جمالی در پی آسفالت محله خود به خبرنگار این هفته نامه گفتند: هزینه ای بابت آسفالت این کوچه از سال 1383 که منازل بنیاد مسکن را ساخته اند از ما دریافت نموده اند؛ اما پس ازگذشت 5 الی 6 سال از دریافت پول و آسفالت نشدن کوچه پیگیری هایمان را شروع کردیم و مراجعات مکرری طی این چندین سال به ارگانهای شهرداری، بنیاد مسکن و راه شهرسازی، بنیادشهید، فرمانداری و حتی نماینده مجلس داشته ایم که در پاسخ گفتند با مسکن و شهرسازی یزد مشکل دارند، حتی با آنجا هم تماس گرفته ایم، ولی آنها اعلام داشتند که مشکل از جانب بنیاد مسکن بافق است و بنیادمسکن بافق به ما میگوید که پرونده مفقود گردیده است، حتی برای خودشان سوال شده است که چرا در آن زمان از ما پول دریافت کرده اند ؟!
اهالی معترض این کوچه در ادامه اظهار داشتند: بنیاد مسکن ما را انتقال به راه و شهرسازی داده است آنجا هم مجدداً ما را به بنیاد مسکن فرستادند، ما را از این ارگان به ارگانی دیگرحواله می دهند. راهسازی زیرسازی کوچه را  متقبل شد و انجام داد، ولی برای آسفالت اعلام کرده هیچ پولی از بنیاد مسکن دریافت نکرده است و نمی تواند آسفالت را  انجام دهد.  شهرداری هم برای آسفالت فعلاً دست نگه داشته تا هزینه 17 میلیونی آسفالت کوچه که یک میلیون آن را بیشتر راهسازی واریز نکرده است را  واریز نماید. 
یکی از  اهالی تصریح کرد: شهرداری اعلام کرده است فعلاً کوچه شما آسفالت نمی‌شود، چون باید همه اهالی این کوچه هزینه پرداخت کنند؛ در حالیکه یک طرف کوچه منازل بنیاد مسکن است که از همه آنها هزینه زیر سازی و آسفالت گرفته شده، حتی در سند هم ذکر شده است.
وی اظهار داشت: یک طرف کوچه زمینهای بنیاد شهید است که اطلاعی نداریم از آنها زیرسازی گرفته شده است یا خیر؟! 
اهالی این کوچه از مسئولین مربوطه درخواست کردند به مشکل این کوچه رسیدگی کنند.