هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

مایدا: بازی سختی بود اما می‌توانستیم برنده باشیم

مایدا: بازی سختی بود اما می‌توانستیم برنده باشیم



سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: پیش بینی می‌کردیم کار سختی در دیدار با ژاپن داریم اما می‌توانستیم برنده باشیم. 
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مایدا چیچیچ پس از دیدار تیم ملی والیبال بانوان ایران مقابل تیم ژاپن و قبول شکست 3 بر یک، اظهار داشت: از قبل می‌دانستیم که کار سختی مقابل ژاپن داریم اما فکر می‌کنم ما می‌توانستیم در این دیدار برنده باشیم.
وی افزود: بازیکنان تیم من خسته بودند و این خستگی به دلیل دو تورنمنتی است که پشت سر هم در آن حاضر شدیم. البته این را بگویم که بازیکنان من از لحاظ بدنی خسته نیستند، خستگی آن‌ها بیشتری درونی و روحی بود.  گاییچ که یک مربی شناخته شده در والیبال جهان و به خصوص در بین ایرانی‌هاست همیشه درباره اثرات خستگی روحی روی روند یک تیم صحبت کرده بود و من با نظر وی در این باره موافقم.
مایدا به برخی خطاهای فردی بازیکنانش در این دیدار اشاره کرد و گفت: بازیکنان من 10 خطای فردی در ست اول داشتند و این آمار خوبی نیست. ما 25 بر 21 ست رو واگذار کردیم و این یعنی 10 امتیاز از 25 امتیاز ست اول را ما برای تیم ژاپن آماده کردیم.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ادامه داد: من باور دارم که بازیکنانم توانایی برد در مسابقات را دارند و باید تلاش کنم که این باور در خودشان هم ایجاد شود. بازیکنان من در فیلیپین بهتر بازی کردند و این شاید به خاطر این بود که میزان خستگی آن‌ها در آن مسابقات کمتر بود.
وی ادامه داد: بازیکنان من در شرایط سخت خطاهای شخصی زیادی مرتکب می‌شوند. در مجموع از تیمم راضی هستم.آنها در فیلیپین و در ویتنام تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که بهترین نمایش را داشته باشند.
مایدا افزود: شاید این خطای من بود که پذیرفتم تیم ملی ایران دو تورنمنت را پشت سر هم برگزار کند هر چند معتقدم این یک تجربه بزرگ برای دختران والیبال ایران است.
سرمربی تیم ملی والیبال درباره بازی بعدی گفت: برای ما بهتر است که مقابل تیم ویتنام بازی کنیم زیرا یک بار با این تیم بازی کردیم و شناخت بیشتری نسبت به این تیم داریم.