هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ماراتن انتخابات

ماراتن انتخابات



آفرین! بر گام های استواری که در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن شرکت نموده و بار دیگر بر تجدید عهد با انقلاب اسلامی و خون شهیدان پافشردند. مرحبا! بر نفس های پاکی که از حنجره زنان و مردان سرزمینم به افلاک بلند شد تا باز جهانیان بشنوند که اینجا ایران است، سرزمین شیران و مردان و زنان مبارزی که در مقابل طاغوت زمان ایستادند تا به پیروزی رسیدند. 
اینجا میهن من است، دل و جان من! جایی که در آن زاده شدم و بر آن خواهم زیست! زندگی را از مردانگی غیورمردانی درس گرفته ام که در برابر همه سختی ها و در مقابل همه ناکامی ها مانند کوه ایستادند. عشق را از مادرانی درس گرفته ام که به عشق ایرانی آباد، فرزندان خود را راهی میادین جنگ نمودند تا ایران و ایرانی آسوده باشد!
در گوشه و کنار ایران اسلامی همه جا خروش زنان و مردان انقلابی است. در بافق نیز مانند سایر نقاط کشور مردم حضور خود را به رخ کشاندند. پیر و جوان! کودک و  نوجوان، زن و مرد از میعادگاه بسیج  تا امامزاده عبدا... را طی کردند. شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، درود بر شهیدان، ما همه سرباز توییم خامنه ای و ... زمزمه مردم بود. عزم مردان و زنان شهر من بر این است تا در انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضور یابند. تا خود سرنوشت خویشتن را رقم بزنند. 
بافق و بهاباد و خاتم شهرهایی هستند که تاکنون نتوانسته اند نماینده ای را به مجلس شورای اسلامی بفرستند و از این راه تا الان ضربات جبران ناپذیری خورده اند. این شهرها، سرمایه های انسانی زیادی را در خود پرورش داده اند؛ اما هنوز نتوانسته فرزندی از خود را راهی خانه ملت کنند. در این میان برای بافق سخت تر است از آن جهت که این شهر سرشار از منابع خدادادی است! این برای شهر من دردآور است. دردآور از آن جهت که مجلس، محلی است که می توان بسیاری از امتیازات را برای مردم گرفت. به رغم این که قانونگذاری وظیفه نمایندگان است؛ اما گرفتن امتیازات هم از دولتیان نیز یکی از توانمندیهای است که هر کدام از نمایندگان به نوبه خود ندارند. در این چند سال تنها نماینده ای که به خوبی توانسته به شهر خود توجه نماید، نماینده هم جوار شهر ما هست که حقیر از بردن نام آن خودداری می کنم؛ اما می دانم که بسیاری از اهل فن و آگاهی می دانند که " العاقل یکفی بالاشاره" 
ماراتن انتخابات در این هفته داغ خواهد شد و در هفته دیگر به خط پایان خود نزدیک! پس چه خوب است که نامزدان و حامیان آنها همدیگر را با ادب و متانت خطاب کنند و از هر گونه فحاشی و هتک حرمت بپرهیزند؛ زیرا این انتخابات هم مانند سایر انتخابات دیگر می گذرد و آنچه که می ماند تنها عملکرد نامزدان و حامیان آنها می باشد.