هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ماجرای درگیری مرجان شیرمحمدی با بهرام رادان بخاطر همسرش!

ماجرای درگیری مرجان شیرمحمدی با بهرام رادان بخاطر همسرش!



فارس| انتشار یک متن توسط بهرام رادان با واکنش شدید مرجان شیرمحمدی همسر بهروز افخمی روبرو شده است که در ادامه آن را خواهید خواند!
انتشار ویدئویی از صحبت های اصغر فرهادی در کن توسط بهرام رادان که متنی هم ضمیمه آن شده بود، مرجان شیرمحمدی همسر بهروز افخمی را تا حدی برآشفت که در مقام پاسخگویی برآمد.
رادان سه روز پیش ویدئویی کوتاه از صحبت های فرهادی را در اینستاگرام خود قرار داد و نوشت: «امشب شب بزرگی در سینمای ایران است، نمی دونم از شدت خوشحالی و تپش قلب خواب به چشمانم بیاد یا نه. فقط خوشحالم که فرهیختگان سینمای کشورم با طمأنینه و گام هایی استوار، ثابت کردند که سینما زنده است، برای کسانی که می خواستند سینما بمیرد و مدام فریاد سینما مرده است سر می دادند، از بارگاه خداوند صبر طلب دارم و به قول شهاب عزیز، الهی شکر»!
این یادداشت که از سوی خیلی از کاربران در فضای مجازی پاسخی کوبنده به اظهارات اخیر مجری «هفت» تلقی شد و طی روز گذشته بحث ها و کامنت های مختلفی را در برداشت، موجب شد تا مرجان شیرمحمدی هم این صحبت رادان را به همسرش بگیرد و پاسخ رادان را بدهد.
او دیروز با باز نشر تصویری قدیمی از افخمی، بهاره رهنما و رادان در جشنواره کن که به مناسبت شرکت «گاوخونی» ۱۴ سال پیش به این فستیوال مهم رفته بودند، در اینستاگرام خود نوشت:
«شوهر من دائم دنبال شر می‌گرده. البته من اونو بهتر از خودش می‌شناسم و می‌دونم که همه‌ این بازیگوشی‌ها رو می‌کنه که از زیر تمام کردن فیلمنامه‌ جدیدش در بره.
اصلاً هر کار آینده‌دار و مایه‌دار که پیش بیاد بهروز ازش فرار می‌کنه و میره دنبال یک بازی بیهوده که هیچی غیر از دردسر توش نیست. اما این جنجال تازه که بهروز درباره‌ جشنواره‌ کن راه انداخته راستی برای خیلی‌ها شده فرصت که بگن ما هم هستیم!
شاعر سارق یا سارق شاعری به نام یغما گلرویی، بعد از این‌که در جریان سرقت ادبی از ترجمه‌ دیگران گربه‌گیر شده و فهمیده که در عرصه‌ ادبیات برای همیشه بدنام شده، حالا چاره کرده! خیال کرده با اظهار لحیه درباره‌ بهروز، اعتبار بی اعتبار شده‌ شو نوار چسب می‌زنه.
خیلی‌های دیگه هم هستند اما از همه بامزه تر بهرام رادانه که اصلن راه جشنواره‌ کن را از وقتی یاد گرفت که بهروز پیداش کرد و آوردش توی فیلم گاوخونی بازی کنه.
همان فیلمی که بخاطرش رفت کن. بگذریم که توی همان «گاوخونی» هم به نظرم نقطه ضعف بزرگ فیلم بهرام رادانه. هر وقت فیلم گاوخونی را می بینم اعصابم خرد میشه که این آدم چرا نمی‌تونه متن داستان جعفر مدرس‌صادقی را از رو درست بخونه!! بگذریم.»!
بیوگرافی مرجان شیرمحمدی :
مرجان شیرمحمدی، بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است. او هم چنین همسر کارگردان ایرانی بهروز افخمی است.
بیست و دوم آذر ماه ۱۳۵۲ به دنیا آمد. ازدواج او با بهروز افخمی دومین ازدواج وی می باشد و از ازدواج اول خود پسری به نام "ماکان" دارد.از ازدواج خود با بهروز افخمی پسری به نام آهیل دارد که متولد کشور کانادا است. از ۱۳۶۵ تا ۱۳۷۱ زیر نظر آیدین آغداشلو نقاشی را فراگرفت. در ۱۳۷۴ وارد کارگاه آزاد بازیگری شد و سپس به مدرسهٔ تئاتر سمندریان رفت. در ۱۳۷۵ وارد عرصهٔ بازیگری شد. از وی دو رمان و دو مجموعه داستان به چاپ رسیده است. وی برای اولین کتاب خود برنده ی جایزه کتاب سال بنیاد گلشیری شد. تا کنون دو فیلم بلند سینمایی از داستان های او ساخته شده است. دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی از داستان "بابای نورا" و آذر،شهدخت،پرویز و دیگران از داستانی به همین نام به کارگردانی بهروز افخمی. همچنین خانه فرهنگ های جهان در کشور آلمان از این نویسنده تجلیل کرده است.و یکی از داستا های وی به زبان آلمانی ترجمه شده است.
 
بهروز افخمی از ازدواجش با مرجان شیر محمدی می گوید 
بهروز افخمی کار گردان سینما وهمسرش مرجان شیر محمدی گفت وگوی جالبی با ماهنامه زندگی ایده آل داشته اند ودراین مصاحبه که آن را مهدخت اکرمی وآرامه اعتمادی انجام داده اند افخمی گفته است :مااولین بار ده سال پیش همدیگررا دیدیم ولی چند سال نشد که اورا ببینم .تا فیلم فرزند صبح که مرجان برای تست گریم آمد .بعد از فرزند صبح موقعیتی پیش آمد که ماهمدیگرا بیشتر بشناسیم وازدواج کنیم . بهروز افخمی درادامه گفته :مرجان خیلی حساس و به جزئیات دقیق است ودر نهایت به همین خاطر داستان نویس خوبی است . مرجان شیر محمدی نیز در گفت وگوگفته است :به نظر من بهروز شخصیت خیلی جذابی داشت خیلی خونسرد ودر عین حال پرانرژی بود . 
وی ادامه داده :زندگی با بهروز به نظرم خیلی هیجان برانگیز است و به قول معروف چون بالا و پایین زیاد است و حوصله آدم سر می رود. شیر محمدی همچنین گفته :من مخالفت فعالیتهای سیاسی افخمی هستم .ولی نمی توانم دخالت کنم وبگویم این کارها راانجام نده!به نظرم آدمهایی که طالب قدرت هستند جذب سیاست می شوند البته افخمی طالب قدرت نیست ولی دوست دارد درآن سرک بکشد. افخمی نیز درپاسخ گفته :بهتر است خانمها درسیاست دخالت نکنندچون عرصه خشنی است و نیاز به بی رحمی وخونسردی دارد.
بهروز افخمی در پایان گفته که اساسا ما خیلی شبیه هم هستیم فکر می کنم که اگر مرجان۱۷- ۱۸سال سن اش بیشترو مرد بود دقیقا می شد من! 
بیوگرافی بهرام رادان :
بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸، تهران)، بازیگر و خواننده ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.
او دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.
در اولین حضور سینمایی شورعشق شناخته شد: شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد: آواز قو. رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد(شمعی در باد و سنتوری) نیز شد.
رادان در یک آلبوم موسیقی تحت عنوان روی دیگر خوانندگی کرده است.