هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ماجراهای پس از باران!!!

ماجراهای پس از باران!!!



 به گزارش هفته نامه افق کویر، بارندگی در 8 دی ماه سال جاری سبب شد تا خرابی هایی به بار بیاورد. یکی از این خرابی ها در خیابان مهدیه، جنب فلکه فاطمیه روی داد. بارش باران سبب شد تا آب از طریق کانال گاز موجودی که در فلکه فاطمیه قرار داشت و کارگران این کانال را پر نکرده بودند وارد شده و سبب خرابی این مغازه های این قسمت گردد. 
به گفته شاهدین شدت خرابی آن قدر زیاد بوده که پژو 206 که در آنجا توقف کرده بود در کانال گاز فرو رفت و هم زمان با آن شیشه مغازه سوپر لبنیاتی در آن حوالی شکست، در این هنگام مأموران وارد عمل شده و  اطراف مکان مورد نظر را بستند تا شهروندان آنجا نروند و رستوران و مغازه جنب آن نیز تخلیه نمود. این ماجرا ادامه پیدا کرد تا این که در تاریخ 16/10/94 در پی گزارش مردمی به نیروی انتظامی که خرابی مغازه بیشتر شده و هر لحظه ممکن است تا در خیابان فرو ریزد سبب شد تا نیروی انتظامی وارد عمل شده و خیابان را مسدود کند تا خدای نکرده اتفاق ناگوارتری پیش نیاید.
گفتنی است تا پاسی از شب نیروی انتظامی در محل حضور داشت تا اینکه مغازه را آخر شب تخریب کردند.
این اتفاق به خاطر این روی داد که هنگامی که در فلکه فاطمیه باران می آید آبها روی هم جمع شده و مسیری نیست که آبها را هدایت کند و به قدری آب جمع می شود که می شود در آن شنا کرد.