هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

لک صورت را با این روش های طبیعی از بین ببرید

لک صورت را با این روش های طبیعی از بین ببرید



ما خواهان پوستی زیبا و بی عیب و تقص هستیم اما به نظر می رسداین شرایط برای بسیاری محقق نخواهد نشد و ممکن است روی پوست اثراتی از لک ، خال به طور ناخواسته دیده شود.با برخی از راهکارهای طبیعی می توان مشکلات این چنینی پوست را بهبود بخشید.
 علل مشکلات پوستی با وجود بیماری هایی که وجود دارد پیشگیری بهترین درمان است.مطالعه ای در باره بیماری های پوستی نشان می دهد که این مشکل بین خانم ها و آقایان به طور برابر و در سنین مختلف بروز وجود دارد.جوش های سرسیاه معمولا به دلیل وجود باکتری و یا حساسیت روی پوست ظاهر می شود بنابراین برای جلوگیری از این مشکل پوستی بهترین گزینه تمیز نگهداشتن پوست و استفاده منظم ازماسک های صورت است.
 سایر مشکلات پوستی بر اثر افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و مسایل ژنتیکی ایجاد می شود.راه های درمان طبیعی هر زمان که مشکلات پوستی ایجاد می شود همه افراد به سرعت خواهان رفع مشکل هستند.برخی از روش های طبیعی به کاهش این مشکلات کمک می کند. روغن درخت چای: به دلیل  خواص ضد باکتریایی آن، شناخته شده است.
 روغن درخت چای
 یکی از محبوب ترین روغن های برای مسائل پوستی است. یک یا دو قطره از روغن درخت چای در یک قاشق غذاخوری به همراه روغن برای استفاده مناسب است ، در غیر این صورت ممکن است پوست دچا رسوختگی و تحریک.شود. با استفاده از پنبه این محلول را روی صورت استفاده می شود.
 شنبلیله:
خیساندن دانه شنبلیله به مدت یک شب و استفاده از می تواند در کاهش خال، زگیل، پوست موثر باشد.
 سیر:
بسیاری از مردم مشکلات پوستی خود را با سیر رفع کرده اند به این ترتیب که سیر را خیلی ریز کرده و این ماده ایجاد شده  مستقیما روی پوست مالیده شود.
 
زنجبیل: این درمان بسیار ساده را امتحان کنید.سر و ته زنجبیل را بزنید و آن را روی قسمت های مشکل دار مانندخال و زگیل بمالید. به رفع آن کمک خواهد کرد.
 سرکه سیب:
اسیدیته بالای این ماده به سرعت مشکلات پوستی از بین می برد و پوست را به حالت طبیعی باز می گرداند.برای استفاده با یک پارچه نخی سرکه را روی خال ها و زگیل بمالید.
 پوست موز:
 اگر چه این درمان ممکن است عجیب به نظر برسد، اما بسیار موثر است. یک تکه از پوست موز را از تمام پوست برش دهید. به آرامی ماساژ پوست را ماساژ دهید.