هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

قیمت زولبیا و بامیه درجه یک رمضان تعیین شد

قیمت زولبیا و بامیه درجه یک رمضان تعیین شد



ايرنا| رئيس اتحاديه قنادان، از تصويب قيمت زولبيا و باميه درجه يک براي ماه مبارک رمضان سالجاري به قيمت هر کيلوگرم 9600 تومان خبر داد.

علي بهره مند روز سه شنبه افزود: همچنين براساس مصوبه تنظيم بازار، قيمت هر کيلوگرم زولبيا و باميه درجه دو 9100 تومان تعيين شده است.

به گفته وي، طبق اين مصوبه در واقع واحدهاي شيريني پزي درجه يک داراي پروانه کسب مي توانند زولبيا و باميه را با قيمت 9600 تومان و واحدهاي درجه دو اين محصول را با قيمت 9100 تومان به فروش برسانند.

بهره مند تصريح کرد: قيمت هاي پيشنهادي اتحاديه قنادان براي هر کيلوگرم زولبيا و باميه را به کميسيون نرخ اتاق اصناف ارسال کرده بوديم که پس از بررسي و تصويب آنها اين نرخ به تصويب رسيد و اعلام شد.

وي گفت: قيمت زولبيا و باميه در سطح شهرهاي مختلف متفاوت است اما به طور معمول نرخ اين محصول در شهرهاي بزرگ مشابه تهران تعيين مي شود.

رئيس اتحاديه قنادان تأکيد کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در تهيه زولبيا و باميه ماه مبارک رمضان و تهيه اين محصول در مراکز زيرزميني مراتب را به دستگاه هاي نظارتي و يا اتحاديه قنادان اعلام کنند.

قيمت مصوب هر کيلوگرم زولبيا و باميه درجه يک در ماه مبارک رمضان سال 93 حدود 8500 تومان و درجه دو 8 هزار تومان و در سال 92 نيز هر کيلوگرم زولبيا و باميه درجه يک 7 هزار تومان و درجه دو به قيمت 6 هزار و 500 تومان براي استان تهران تعيين شده بود.