هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

قول پیگیری مرزهای جغرافیایی شهرستان بافق توسط مدیرکل تقسیمات کشوری

قول پیگیری مرزهای جغرافیایی شهرستان بافق توسط مدیرکل تقسیمات کشوری


رئیس شورای شهرستان بافق خبر داد؛

محمد رنجبر گفت: مردم مناطق 35 پارچه خواهان الحاق مجدد این مناطق به شهرستان بافق هستند. 
به گزارش بافق فردا؛ صبح روز گذشته مدیرکل تقسیمات کشوری با ورود به بافق در جلسه‌ای که با حضور فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهرستان برگزار شد مشکلات و مسائل ابهام‌آمیز مرزهای جغرافیایی شهرستان را موردبررسی قرارداد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق در این رابطه گفت: سفر سعید جلالی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور و هیئت همراه به شهرستان بافق جهت بازدید از منطقه و بررسی چگونگی الحاق مجدد ۳۵ نقطه بوده است.
محمد رنجبر افزود: این مناطق در سال ۸۸ به‌طور مشروط از شهرستان بافق جدا و به شهرستان بهاباد ملحق گردیده است.
وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با مضمون پیگیری مرزهای جغرافیایی شهرستان بافق در فرمانداری تصریح کرد: اسناد و مدارک مثبت موضوع بررسی و بحث ابهامات مرزی بافق و یکی از شهرستان‌های هم‌مرز نیز مطرح شد.
رنجبر ادامه داد: مقرر شد پس از جمع‌بندی مجدد اطلاعات مربوط جهت بررسی در اداره فنی وزارت کشور به این وزارتخانه ارسال گردد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق همچنین بیان کرد: در معیت مدیرکل تقسیمات وزارت کشور، مدیرکل سیاسی استانداری، فرماندار و کارشناس تقسیمات استانداری در جمع اهالی ۳۵ نقطه حاضر شدیم.
وی بابیان اینکه درخواست مردم الحاق مجدد این مناطق به شهرستان بافق است خاطرنشان کرد: سفر مدیرکل تقسیمات وزارت کشور به شهرستان بافق و بهاباد بنا به درخواست نماینده صورت گرفته است.
رنجبر عنوان کرد: دکتر جلالی پس از استماع صحبت‌های مردم منطقه قول داد پرونده این مناطق را جهت بررسی و تصویب به هیئت دولت ارجاع داده شود.