هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

قول و وعده‌هایی که قبل از شکستن اعتصاب قبلی داده شد عملی نگردیده است

قول و وعده‌هایی که قبل از شکستن اعتصاب قبلی داده شد عملی نگردیده است


عضو شورای اسلامی شهر بافق در تجمع چند هزار نفری مردم بافق:

به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، همزمان با نهمین شب از آغاز اعتراضات جدید در شرکت سنگ‌آهن مرکزی بافق هزاران نفر از مردم بافق اعم از زن و مرد و پیر و جوان از ساعت بیست مقابل درب ورودی معدن چغارت تجمع کردند.
این تجمع بنا بر قرار قبلی و با توجه به سخنان نماینده کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق که از دوماه پیش اعلام کرده بود هر دو ماه یک بار نتیجه پی‌گیری‌های کارگروه مطالبات بافق را به مردم و کارگران گزارش خواهم داد به پرتعدادترین تجمع روزهای اخیر تبدیل شده است.
حسن امیرزاده یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بافق و سخنگوی کارگروه مطالبات مردم در این تجمع با بیان اینکه بنده ده روز قبل در مسجد جامع برای مردم درباره پی‌گیریهای کارگروه گزارش دادم اضافه کرد: متأسفانه خواسته‌های منطقی کارگروه امروز به حاشیه رفته و قول و وعده‌هایی که قبل از شکستن اعتصاب قبلی داده شد عملی نگردیده است.
این عضو شورای اسلامی شهر گفت: اعضای شورای اسلامی شهر بافق با تمام توان خواسته‌های شهروندان گرامی را پی‌گیری کرده‌اند اما بسیاری از موضوعات باید در مرکز استان و تهران و با همکاری بیشتر برخی از مسؤلین به سرانجام برسد.
امیرزاده ادامه داد قرار بود امشب با دست پر خدمت شما برسیم اما الان اینگونه نیست ولی ما با صداقت از پی‌گیری ها یمان برایتان سخن می‌گوییم و از فشارهایی که وارد شده و می شود.
امیرزاده سخنان خود را اینگونه به پایان رساند که تمام اعضای شورای اسلامی شهر در سنگر خدمت رسانی به مردم شریف بافق و احقاق حقوق حقه آنها تا آخر با مردم و برای مردم کار خواهند کرد و همه ما در رسیدن به نتیجه مطلوب با هم متحد و دارای اتفاق نظرهستیم چه رئیس شورا که هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد چه ما که الان در خدمت شما هستیم.
لازم به ذکر است محمد عباسی سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق نیز در ابتدای این برنامه ضمن دعوت از مردم و کارگران به صبر و آرامش و گلایه از کسانی که برای مقابله با اعتراض کارگران برای آنها یگان ویژه فرستاده‌اند گفت: آوردن یگان ویژه اشتباه بزرگی بود که مسؤلین مربوطه باید در این خصوص پاسخگوی مردم بافق باشند.