هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

قابل توجه کسانی که صداها را شنیدند؛ اما توجهی نداشتند

قابل توجه کسانی که صداها را شنیدند؛ اما توجهی نداشتند


قابل توجه کسانی که صداها را شنیدند؛ اما توجهی نداشتند

به گزارش خبرنگار هفته‌نامه افق‌کویر، «هر کس دلش به حال بافق و بافقی می‌سوزد به کمک ما بیاید». این تیتری بود که در هفته گذشته در یکی از ‌صفحات هفته‌نامه چاپ گردید.
دوشنبه صبح تماسی از سوی مؤسسه مالی اعتباری آرمان به هفته‌نامه افق کویر واصل شد و جویای شماره تماسی از مسئولین تکواندوی شهرستان بافق گردیدند تا برای رفع مشکلات این رشته اقدامی شود.
علیرضا میرهدایی مسئول شعبه مؤسسه مالی و اعتباری آرمان در گفتگو با خبرنگار هفته‌نامه افق‌کویر گفت: در هفته‌ گذشته مطلبی را در افق‌کویر مشاهده کردم و مطلع شدم هیئت تکواندو شهرستان نیاز به کمک و همکاری دارد. با هماهنگی که با مسئولین مؤسسه انجام گردید قرار بر این شد تا جایی که امکان دارد به این رشته ورزشی شهرستان کمک نمائیم .
وی افزود: تاکنون طبق درخواست مسئولین هیئت 3،000،000 تومان برای ثبت نام تکواندوکاران پرداخت شده است و تا مراحل بعدی در خدمت عزیزان باشیم.
میرهدایی گفت: شخصاً اعتقاد به این دارم که مؤسسات برای تبلیغات خود به جای استفاده از بنر یا پیامک، از طریق سرمایه‌گذاری در کارهای فرهنگی و ورزشی اقدام کنند.
میرهدایی تصریح کرد: تمام مطالب هفته‌نامه را می‌خوانم مورد خیلی جالبی بود، تیمی وارد لیگ برتر کشوری شود و این طور مشکلاتی را داشته باشد، می توانست جای خیلی از سؤالات باشد. همه کارها را نباید بر عهده مسئولین گذاشت خیلی از گروه‌ها، مؤسسات و شرکت‌ها هستند که توان کمک را در این زمینه‌ها دارند. در ازاء بحث‌ها تبلیغاتی خود می‌توانند در راستای کمک به شهر بکوشند.  
مصطفی علیزاده مربی تکواندو شهرستان  بافق در این گفتگو افزود: لازم است از خبررسانی دفتر هفته‌نامه افق‌کویر که واقعاً در شرایط سختی به داد ما رسید تقدیر و تشکر کرده قابل توجه کسانی که صداها را شنیدند؛ اما توجهی نداشتند جا دارد از این مؤسسه نیز قدردانی نمود.
امیدواریم برای اعزام به لیگ کشور نیز کمک‌ها و همکاری‌های دیگری صورت گیرد. تکواندوکاران هنوز لباس مناسبی ندارند.
وی تصریح کرد: فکر نمی‌کردم به این زودی بتوانیم جواب بگیریم؛ خیلی از سرمایه‌های شهرستان برای مکان‌های دیگر خرج می‌گردد؛ اما خود بافق و بافقی از بسیاری از امکانات رفاهی محروم می‌باشند. باز در پایان از هفته‌نامه و مسئول شعبه آرمان تشکر بعمل می‌آید.  
راضیه بیگی