هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

فلسفه وجودی بسیج ادارات خدمت صادقانه به مردم است

فلسفه وجودی بسیج ادارات خدمت صادقانه به مردم است


مسئول بسیج کارمندان سپاه الغدیر استان یزد:

مسئول بسیج کارمندان سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه اعضای بسیج ادارات وظایف سنگین بر عهده دارند گفت: خدمت بی منت و صادقانه  به مردم از مهمترین وظایف بسیج کارمندی است.
سرهنگ بشکانی در نشست بسیج کارمندان بافق که در محل پایگاه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرداری بافق برگزار شد افزود: هدف انقلاب ایران به عنوان یک الگوی کم نظیر رسیدن به تمدن اسلامی و زمینه ساز ظهور حضرت امام زمان (عج) است.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پنج مرحله را برای رسیدن به این الگو تبیین کردند گفت: پیروزی انقلاب در سال 57، استقرار نظام مبتنی بر احکام دینی و شاخصه های قدرت اسلامی ، ساختارهای لازم مثل همه پرسی و ایجاد ارکان قدرت حکومت اسلامی، تحقق دولت اسلامی، جامه اسلامی،  الگو بودن در میان کشورها و تشکیل امت اسلامی از مهمترین مراحل رسیدن به الگو کم نظیر است.
مسئول بسیج کارمندان سپاه الغدیر استان یزد همچنین به مصوبات دولت در بحث حقوق شهروندی اشاره و بیان کرد:حق شهروندی این است که مردم از دولتی برخوردار باشند که دارای تمامی سجایای اخلاقی و به دور از فریبکاری و دخل بازی باشد.
وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما به عنوان بسیجی دستگاه اداری این است که مدیران لایق و شایسته در خدمت مردم باشند تا حق شهروند ادا شود.
بشکانی افزود: برای ایفای چنین نقشی ابتدا باید خود را اصلاح کرده و تحول درونی در وجود خویش ایجاد کنیم و دیگران را نیز در مسیر درست قرار دهیم.
این مسئول، تلاش برای ارتقا سلامت اداری، کمک به سازندگی و محرومیت زدایی ، جلب رضایت مردم، استحکام بنیان نظام اسلامی  و... را از دیگر وظایف بسیج ادارات بر شمرد.