هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

فارغ از بحث های جناحی تمرکز خود را روی سرمایه های بافق قرار دهید

فارغ از بحث های جناحی تمرکز خود را روی سرمایه های بافق قرار دهید


کامران نجف زاده خبرنگار صدا و سیما در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار هفته نامه افق کویر خطاب به خبرنگاران بافق گفت

کامران نجف زاده سفیر ویژه کودکان، سالمندان و بیماران نادر با حضور در مرکز معلولین نیلوفر شهرستان بافق مسایل و مشکلات این مرکز را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
وی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار هفته نامه افق کویر گفت: علاوه بر کار خبرنگاری بزرگترین دغدغه ام پیگیری مشکلات این قشر از جامعه است.
نجف زاده افزود: به بافق یزد آمدم، شهری که مردم بسیار خونگرم و دوست داشتنی دارد. در این سفر اوضاع این مرکز را جویا و گزارشی به رییس سازمان بهزیستی کشور خواهم داد.
سفیر ویژه کودکان، سالمندان و بیماران نادر در بافق عنوان نمود: سفیران طلایی بهزیستی هر از چند گاهی باید بازدیدی از مراکز داشته باشند. نکته اصلی این است که درمورد کودکان بهزیستی و سالمندان بتوانیم کار مؤثری انجام دهیم.
وی افزود: این باور را داشته باشیم بالارفتن تعداد کودکان بی سرپرست خطرناک است و زنگ خطری خواهد بود، باید مدیریت شود. از مردم می خواهم به فکر طرح های نو و خلاقانه باشند و عاطفه خود را اینجا خرج نمایند.
در ادامه خبرنگار هفته نامه افق کویر از نجف زاده خواست تا خود را بیش از پیش برای خوانندگان افق کویر معرفی نماید.
وی در این خصوص گفت: متولد 29 اردیبهشت 1357 هستم و رشته تحصیلی ام مهندسی کشاورزی می باشد، متأهل هستم، یک پسر 8 ساله دارم. از سال 1381 در واحد مرکزی خبر، گویندگی خبر انجام می دهم و نویسنده سه کتاب می باشم.
نجف زاده در توصیه به کسانی که قصد دارند شغل خبرنگاری را برگزینند گفت: باید حاضر شوند زندگیشان دستخوش تغییرات زیادی شود و وقت خود را برای خود و خانواده نخواهند. از نظر ژنتیکی به این کار علاقه داشته باشند سوژه یاب و سوژه ساز باشند.
وی درخصوص خاطرات دوران خبرنگاریش گفت: تلخ ترین خاطره مربوط به سقوط هواپیمای سی 130 بود که خبرنگاران و همکاران خوب خود را از دست دادم. روزهای شیرین و پرهیجان درکارم زیاد وجود داشته است.
نجف زاده خطاب به خبرنگاران بافق گفت: خبرنگاران بافق تمام انرژی و پتانسیل خود را برای نزدیک شدن دلهای خود بگذارند و فارغ از بحث های جناحی و سیاسی تمرکز خود را روی سرمایه های بافق قرار دهند؛ چگونه جریان‌سازی آن را مد نظر بگیرند و آن را به گوش فراتر از بافق برسانند. توصیه می کنم خبرنگاران بافق اتاق فکری تشکیل داده و روی سوژه هایی که جذابیت و دربرگیرندگی دارد کار نمایند تا بافق دیده شود؛ چراکه بافق خیلی کمتر از آنچه لایقش هست دیده شده است.
وی در پاسخ به این پرسش که اگر به دوران گذشته بازگردید بازهم این کار را انتخاب خواهید نمود؟ گفت: نه، فکر نکنم. دردسر آن بیش از فوایدش است.
کامران نجف زاده در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که خبرنگاری مشکلات خاص خودش را دارد آیا خانواده از شغل شما راضی هستند گفت: خانواده و همسرم با حرفه‌ام سازگار شده اند؛ شاید بعضی وقت‌ها رضایت نداشتند؛ اما همواره همراهم بوده اند.
وی در پایان درخصوص ارزیابی خود از شهرستان بافق گفت: شهر قابل قبول بود، اما می تواند بهتر از این باشد. در حال حاضر خام فروشی می شود، می توان از سرمایه های موجود به نحو احسنت استفاده نمود.