هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

غذاهایی که شما را از پرخوری نجات می دهند

غذاهایی که شما را از پرخوری نجات می دهند



1.آب سبزیجات: مصرف آب سبزیجات قبل از غذا، مثلا آب کرفس یا هویج  با حتی آب میوه ها مثل آب سیب و آب هندوانه  به دلیل دارا بودن مقدار بالایی از فیبر باعث به وجود آمدن احساس سیری در بدن می شوند و حتی باعث می شوند که بدن نیاز به کالری کمتری پیدا کند.
2.شکلات تلخ: عطر و طعم شکلات تلخ باعث به وجود آمدن احساس سیری دربدن می شود البته نباید بیشتر از دو قطعه شکلات روزانه مصرف نمایید زیرا کالری آن زیاد است.
3.سس فلفل: سس فلفل باعث ترشح هورمونی در بدن می شود که  اشتها را سر کوب می کند و شما می توانید این سس را در هنگام صرف تمام غذاها استفاده کنید از تخم مرغ گرفته تا همه ی غذاهای گیاهی یا پروتئینی
4.بادام: بادام به دلیل تثبیت قند خون در بدن باعث کنترل اشتها و احساس گرسنگی کمتر می شود البته توجه داشته باشید شما باید بادام را به تعداد انگشت شمار یعنی چند عدد قبل از غذا بخورید زیرا بادام و انواع مغز های دیگر دارای کالری بالایی می باشند.
5.سیب: سیب حاوی مقدار زیادی فیبر می باشد و همچنین باعث ثابت نگه داشتن قند خون می شود و به همین دلیل کمک زیادی به مهار کردن اشتها می کند شما باید سیب رابه آرامی بخورید و کاملا بجوید.