هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

عملکرد ادارات در ذره بین فرماندار

عملکرد ادارات در ذره بین فرماندار



به گزارش هفته نامه افق کویر، محمد زاده رحمانی، فرماندار بافق در گفتگویی اختصاصی با این هفته نامه به پرسش های مطرح شده پاسخ داد.
وی در پاسخ به این پرسش که گفته ها پیرامون تغییرات در مجموعه فرمانداری و بخشداری تا چه حد به واقعیت نزدیک است گفت: تغییراتی در مجموعه ادارات و ارگان های شهرستان داریم؛ اما در مجموعه فرمانداری هنوز جدی نیست؛ البته تغییرات در حوزه ادارات شروع شده و تا به امروز رؤسای اداره ورزش و جوانان، دانشگاه پیام نور، رییس شرکت تعاونی دهیاری ها، روابط عمومی فرمانداری و رییس اداره تأمین اجتماعی تغییر پیدا کردند. تغییر رؤسای چند اداره دیگر نیز در دستور کار است، باید این مسئولین فعالیت خود را بیشتر کنند یا مجبور به تغییر آنها هستیم، حتی در جلسه شورای اداری هم به مسئولین ادارات تذکر داده شد که باید عملکردشان خیلی بیشتر از آن چیزی باشد که هست.
وی در پاسخ به این پرسش که چه شاخصه هایی برای یک مدیر موفق ملاک است؟ افزود: شاخصه های مد نظر عملگرایی و ارتقاء است.
زاده رحمانی در پاسخ به این پرسش که آیا در حوزه معاونت فرمانداری و بخشداری نیز همین مسئله صدق می کند یا شاخصه های دیگری مد نظر است تصریح کرد: بیشتر عملکرد مد نظر است؛ البته بحث گردش نخبگان و مدیران را نیز در دستور کار داریم.
وی در پاسخ به این پرسش که توصیه شما به شهروندان با توجه به اینکه شهرستان طی چند سال گذشته مهاجر پذیر شده چیست؟ افزود: بافق شهر مهاجرپذیری است و روز به روز امکان دارد تعداد مهاجرین بیشتر شود از لحاظ اتباع خارجی بافق جزء شهرستانهای ممنوعه است، ولی از استانهای جنوبی و غربی پذیرای مهاجران زیادی است و از خانواده ها درخواست داریم با افرادی که اطمینان به آنها ندارند مراوده نداشته باشند بخصوص در زمینه اجاره دادن منازل به افراد غیربومی همه شرایط را رعایت کنند. همچنین از بنگاه های املاک درخواست کردیم؛ اگر به افرادی از استانهای دیگر خانه اجاره می دهند حتماً یک نسخه از اجاره نامه را در اختیار اداره اماکن شهرستان بگذارند.
وی پیرامون آخرین وضعیت کشته شدن یک کارگر در معدن کوشک اظهار داشت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یک ماه مهلت به کارفرمای معدن کوشک داده تا شاخصه های ایمنی را ارتقاء دهد؛ اگر در طول این یک ماه این شاخصه ها ارتقاء پیدا نکرد از طریق قوه قضاییه اقدام خواهیم نمود.