هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

علت مرگ عروس و داماد سیرجانی در روز اول ازدواج شان!

علت مرگ عروس و داماد سیرجانی در روز اول ازدواج شان!



 
علت مرگ عروس و داماد سیرجانی که ساعاتی پس از ازدواج به کام مرگ رفتند اعلام شد. در این حادثه دلخراش که بعد ازظهر دوشنبه 18 بهمن به پلیس و آتش‌نشانان گزارش شد، پیکرهای عروس 25 ساله و داماد 36 ساله که به علتی نامعلوم جان باخته بودند درخانه‌شان پیداشد. ازسوی دیگر تحقیقات در این زمینه از سوی پلیس و کارشناس‌ها آغازشد تا اینکه علت اصلی مرگ گازگرفتگی اعلام شد.
سرهنگ محمدرضا ایران‌نژاد فرمانده انتظامی سیرجان گفت: «در تحقیقات تکمیلی پلیس و با توجه به اعلام نظریه کارشناسی مشخص شدا. ین زوج جوان، به خاطر روشن کردن پکیج شوفاژ دیواری، ونقص ایمنی دردودکش دچارگازگرفتگی شده وجان سپرده‌اند.» پیکر عروس و دامادسیرجانی در حالی امروز به خاک سپرده شد که علت فوت آن ها گازگرفتگی اعلام شد.
ذاکری، معاون اجتماعی پلیس سیرجان گفت: علت فوت این زوج جوان گازگرفتگی است.
روز یکشنبه هفدهم ماه جاری مراسم عروسی زوج جوانی در سیرجان پس از پایان مراسم عروسی خود به خانه بخت رفتند تا روز بعد در مراسم پاتختی خود شرکت کنند، اما عروس و داماد جوان هیچ و قت از خواب شیرین شب اول عروسی خود بیدار نشدند. ظهر روز دوشنبه زمانی که قرار بود عروس برای مراسم عصر آماده شود هیچ خبری از او و داماد نبود و هیچ کس پاسخگوی تلفن ‌های همراه و تلفن خانه‌شان نبود.
رکنا