هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

عده‌ای در یزد عامل نفوذی آمریکا هستند

عده‌ای در یزد عامل نفوذی آمریکا هستند


هشدار سردار فتوحی:

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اجازه تشکیل هیچ محفلی علیه ولایت‌فقیه در یزد را نمی‌دهیم.
به گزارش تابناک یزد،سردار اکبر فتوحی در نشست هم‌اندیشی با جمعی از اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه ارزشمندترین یادگار و توصیه پیامبر اکرم(ص) قرآن و عترت است و بر جدایی‌ناپذیر بودن این دو از یکدیگر تأکید شده است، اظهار داشت: امروز ولایت‌فقیه همان عترت است.
وی عنوان کرد: عده‌ای در یزد عامل نفوذی آمریکا بوده و با برنامه‌های خود درصدد جدا کردن قرآن و عترت از یکدیگر یا جدا کردن قرآن و عترت از جامعه هستند؛ این افراد بدانند اجازه تشکیل هیچ محفلی علیه ولایت‌فقیه در استان یزد را نمی‌دهیم، به نوعی اجازه نخواهیم داد قلمی علیه ولایت بنویسد.
فتوحی با بیان اینکه نقاط قوت ما در برابر آمریکا و ایادی در داخل و خارج، داشتن نیروهای مومن، انقلابی و خوش‌نام است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم این نیروها هم‌راستا با یکدیگر و برای رسیدن به یک هدف مشخص حرکت کنند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد همچنین با اشاره به اینکه رسانه‌های ارزشی نیز از نیروهای مومن،‌ انقلابی و خوش‌نام به شمار می‌روند‌،‌ افزود: رسانه‌های ارزشی نیز باید با همدلی و همراهی در مسیر تحقق رهنمودهای رهبری حرکت کرده و برای مطالبات ایشان قلم بزنند.
وی با بیان اینکه عده‌ای برای اینکه قرآن و عترت را از یکدیگر جدا کنند، تشکیلات و سازمان دارند و با برنامه‌ریزی به پیش می‌روند، خاطرنشان کرد: با همراهی نیروها و رسانه‌های ارزشی، اجازه فعالیت به این افراد و گروه‌ها نخواهیم داد.
فتوحی با اشاره به موجی که در زمینه برگزاری کنسرت در برخی استان‌ها به راه افتاده است، افزود: ما با هنرمندان و عرصه فعالیت آنها مخالف نیستیم بلکه با اقدامات ضدفرهنگی که در یک جریان به ظاهر فرهنگی اتفاق می‌افتد مخالفیم.
وی همچنین با اشاره به مطالبی که یکی از دست‌اندرکاران اداره ارشاد استان یزد در فضای مجازی در مورد برگزاری یادواره شهدا و اجرای برنامه توسط خواننده ارزشی، مصطفی زمانی منتشر کرده است، عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا اجازه از ارشاد نمی‌خواهد و حامد زمانی نیز در ملأ عام، به صورت رایگان و برای مردم یزد آن هم نه برای هزار و 500 نفر بلکه برای بیش از 5 هزار نفر اجرا کرد.
فتوحی تصریح کرد: هم مخاطبان این برنامه ارزش‌های فرهنگ دینی را مدنظر قرار دادند و هم کار فرهنگی عظیمی در یزد انجام شد و همین‌جا اعلام آمادگی می‌کنیم خواننده‌ای که حاضر است برای اقشار مختلف مردم به صورت رایگان و با رعایت موازین شرعی و اسلامی و در ملأ عام نه در پستوها اجرا کند را حمایت می‌کنیم.
به گزارش فارس،وی تصریح کرد: حکومت ما حکومت دینی است اما حاکمیت دینی در دستگاه‌ها، ادارات، نهادها، دانشگاه‌ها و... کمتر مشاهده می‌شود و همه ما باید برای حاکمیت دینی تلاش کنیم.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: اکنون در بیشتر دستگاه‌ها قوانین و مقررات مخلوطی از سکولار و دینی است و در جامعه اسلامی هر کجا دیدیم که احکام اسلام رعایت نمی‌شود، مقصر مسؤولان و دست‌اندرکاران هستند.