هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

عده‌ای در دانشگاه یزد پادوی دشمن شده‌اند

عده‌ای در دانشگاه یزد پادوی دشمن شده‌اند


روایت تکان دهنده جوکار از پشت پرده برخی از اساتید دانشگاه های کشور:

به گزارش یزدفردا، دکترمحمدصالح جوکار چهارشنبه شب هفته گذشته در جمع مردم محله شیخداد اظهار داشت: دانشگاه جای علم است و باید برای مسائلی همچون معیشت و اقتصاد مردم برنامه‌ریزی کرد و دوچرخه‌سواری دختران هیچ ارتباطی با علم ندارد.
وی ادامه داد: دانشگاه یزد قصد برگزاری دوچرخه سواری دختران را داشت که باید برای این کارها، هزینه زیادی می‌کرد و این موضوع در حالی بود که می‌گفتند پول در مملکت نیست! اگر پول زیادی دارند به مردم بدهند.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در دانشگاه یزد پادوی دشمن شده‌اند و به شبیخون فرهنگی دست می‌زنند اما بدانند مردم دارلعباده یزد بر سر اعتقادات خود با هیچ‌کس مماشات نمی‌کنند.
رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه به جد با عده‌ای دنبال مفسده در دانشگاه هستند برخورد خواهد شد تصریح کرد: استان دارالعباده یزد بیش از چهار هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و «هرکی هرکی نیست» که هرکس هرکاری دلش خواست انجام دهد.
جوکار افزود: در بحث استیضاح نیز عده‌ای جوسازی کردند و به بهانه‌های واهی گله‌گذاری کردند در حالی‌که همین‌گونه اقدامات در دانشگاه‌های کشور در حال انجام بود.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: استادی را در دانشگاهی از کشور مشغول به کار کرده‌اند که سابقه تجاوز به ده دختردانشجو در پرونده خود دارد و تازه عده‌ای می‌گویند چرا وزیر را استیضاح کردید!
جوکار افزود: برای نظام خون ریخته شده است و مردم به سادگی تسلیم نخواهند شد همچنان که مردم غزه 34 هزار تن بمب بر سرشان ریخته شد و بیش از دو هزار شهید دادند اما مقابل رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی ایستادند و پیروز شدند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر دوچرخه‌سواری دختران مسئله اساسی نیست که عده‌ای به دنبال آن هستند بلکه مشکلات معیشتی مردم، اقتصاد و اشتغال از مطالبات مردم است.